Muusikoiden.net
06.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tyros vai Korg
1
samice76
26.09.2014 18:45:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisi aika päivittää kiipparia, pitkään pärjännyt KORG i3:lla säestysvehkeenä, mutta nyt innostaisi uusia kamoja. Olen katsellut lähinnä noita kahta eli Tyrosta ja PA3X:aa. Onko kokemuksia kyseistä laitteista. Youtube videoissa molemmat vaikuttaa saundiltaan hyviltä. jos jollain parempaa tietoa, niin kiitokset etukäteen. Meillä päin ei pääse missään kokeilemaan, joten ei kehtaa ihan sika säkissä tilata.

KoskPaavo
26.09.2014 23:01:47

Mulla on itsellä Ketron SD5, ihan jees mulle. Valitsetpa sitten kumman vain noista niin ero siihen i3:een on hirveä.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
MatRa
29.09.2014 21:42:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samice76: Olisi aika päivittää kiipparia, pitkään pärjännyt KORG i3:lla säestysvehkeenä, mutta nyt innostaisi uusia kamoja. Olen katsellut lähinnä noita kahta eli Tyrosta ja PA3X:aa. Onko kokemuksia kyseistä laitteista. Youtube videoissa molemmat vaikuttaa saundiltaan hyviltä. jos jollain parempaa tietoa, niin kiitokset etukäteen. Meillä päin ei pääse missään kokeilemaan, joten ei kehtaa ihan sika säkissä tilata.

Tuolla tanssimusiikki-osiossa oon kirjoitellut Pa3x-tä, sitä oon pari vuotta veivannut.
Hyvä peli, miinusta hinta ja paino. Songbook kätevä tehdä biisilistat, biisin vaihtuessa vaan next-nappia, ja seuraavan biisin asetukset on valmiina.
Tc-helicon lauluprossu kätevä kaikuineen ja stemmoineen myös, ei tarvi omb-keikoilla mikseriä ollenkaan.
Soundivelho en ole, mutta kyllä nuo presetit on ihan toimineet. Plussaa myös paivitykset style, songbook, ja käyttis-osioihin, löytyvät korgpa-sivustosta.
Trioa varten olen editoinut klikin style-aloituksiin, ja joitakin perkkareita "säkättämään" rumpalin avuksi (rumpu ja bassokanavat kiinni, kitarat ja torvet jne päällä). Täydentävää kamaa mukavasti perustrioon!
Soundiin vaikuttaa muuten kovasti pa-kalusto. päivitin sen juuri(qsc K10), ja soundit parani kyllä selvästi.

yykaakookaakaatadada mmzatsaa ymzaztaa...
musamies
30.09.2014 23:07:39

KoskPaavo: Mulla on itsellä Ketron SD5, ihan jees mulle. Valitsetpa sitten kumman vain noista niin ero siihen i3:een on hirveä.

Mulle on tullut netin käsityksellä vaikutelma, että uusin Tyros 5:nen olisi ainakin aika muikea monitoimihärveli...

asl
07.10.2014 12:35:05

Tässäpä hauska demo...

http://www.youtube.com/watch?v=UV46lt1784s

Prophet
07.10.2014 17:30:22

Ei epäselvyyttä asiasta!

http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/Images/yamaha-tyros576kit2.jpg

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti