Muusikoiden.net
04.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Opettaja
1
Jezze83
05.03.2014 14:14:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi, mahtaakohan olla oikea ketju seuraavalle kysymykselle:
Mistä olette löytäneet yksityisen piano-opettajan? Itse olen vasta alotellut ja olisi kova kiinnostus oppia soittamaan kunnolla. Googlesta koitin hakea mutta lahdesta ei tahtonut löytyä tai sitten en vaan osannut hakea. Yksityisethän on käsittääkseni edullisempia kuin ihan pianokoulut?

Haipuma
05.03.2014 14:44:57

Oletko kokeillut tuolta?

http://muusikoiden.net/wanted/index.php?id=7&location=all&type=all

"Älkää soittako enää tätä paskaa, soittakaa jotain hyvää välillä."
Janus
05.03.2014 15:03:03 (muokattu 05.03.2014 16:57:34)

Jezze83: Yksityisethän on käsittääkseni edullisempia kuin ihan pianokoulut?

Ainakaan per tunti -pohjalta ei pitäisi olla, tai sitten kyse on himmeistä hommista. Yksityisopettajalla käynnissä on etuja mm.

- joustavat aikataulut (tunti ei välttämättä ole joka viikko, tasan tiettynä päivänä/klo-aikaan)
- ei tarvitse sitoutua välttämättä koko lukukaudeksi, vaan tunteja voi ottaa harvemminkin jos haluaa
- ei pääsykokeita (musiikkikouluissa mahd. rajallinen kapasiteetti, rajoituksia oppilaiden iän suhteen jne.)
- opettajan erikoisala vs. oppilaan toiveet (tunnit voivat sisältää esim. synaohjelmointia, teorian yksityisopetusta jne. - ei kiinni minkään koulun opetusohjelmassa, vaikka ei se tänäpänä laitoksissakaan kovin jäykkää toimintaa ole)
- omien fiilisten mukaan voi jakaa yksityisopettajalla käynnit vaikka useamman opettajan kesken (esim. joka toinen viikko jazz- ja joka toinen klasarispesialistilla)

Yhden tunnin pitämisestä on opettajalle aina suhteessa enemmän vaivaa kuin koko lukukaudeksi sitoutuvasta oppilaasta, joten yksittäisten tuntien kuuluukin maksaa enemmän.

baron
05.03.2014 16:35:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollut pääasiassa privaopeja ja runsaasti hyviä puolia:
1. Voidaan tehdä kivoja "kompromisseja" sen suhteen mitä open mielestä mä tarvitsen ja mitä mä itse haluan.
2. Kun keikkailen niin open kanssa voidaan käydä läpi jos seuraavan keikan/seuraavien treenien piiseissä on mulle jotain ongelmakohtia.
3. Voidaan aikatauluttaa opetustilaisuuksia mun tarpeen mukaan.
4. Hinta/laatu suhde mun mielestä erinomainen.

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
KoskPaavo
05.03.2014 19:24:56

Marko Könönen on varmasti hyvä opettaja.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
samulijp
06.03.2014 14:39:30

Tekis opettaja kyllä hyvää, tarvetta olisi. Oikean opettajan löytäminen ja sopivien ajankohtien säätämiseen pitäisi jaksaa nähdä vaivaa. Taas on Tabelin harmonia ja Jazz Piano Book yöpöydällä...

"Funkin up tonight!"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti