Muusikoiden.net
07.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: PC3 näyttö pimeni
1
Kanttori58
26.02.2014 15:58:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kurzweil PC3:n näyttö pimeni yllättäen, muuten kaikki toimii ok. Onko tapahtunut jollakin muulla sama homma ja voiko itse tehdä asialle mitään? Vähän hirvittää lähteä keikalle sokkona..

andrei
26.02.2014 20:22:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kanttori58: Kurzweil PC3:n näyttö pimeni yllättäen, muuten kaikki toimii ok. Onko tapahtunut jollakin muulla sama homma ja voiko itse tehdä asialle mitään? Vähän hirvittää lähteä keikalle sokkona..

Tuo vika voi olla jotain muuta kuin mikä minulla on ollut: omani alkoi värisyttämään näyttöä varsinkin kun säätönappuloita naputteli liian nopeasti. Värinä tai näytön vilkkuminen oli pari vuotta sitten melko yleinen keskustelun aihe sivustolla, jota ei enää ole. Myös käynnistys takkuili.Silloin Kurzin edustajat pyysivät ottamaan huoltohenkilöönsä yhteyttä ja niin teinkin. Sain ohjeen avata pohjassa olevan luukun ja ja tarkistella, että erinäiset liittimet ovat kunnolla kiinni vastakappaleessaan. Tein työtä käskettyä ja nyt on ollut kondiksessa. Kannattaa tsekata liittimet. Toi pimeneminen voipi olla tietysti myös joku toinen vika? Tarpeen vaatiessa Netissä Kurzin sivuilta varmaan löytyy yhteystieto supporttiin.

Piano on viitseliään ihmisen soitin!
JoeyF
26.02.2014 20:43:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kanttori58: Kurzweil PC3:n näyttö pimeni yllättäen, muuten kaikki toimii ok. Onko tapahtunut jollakin muulla sama homma ja voiko itse tehdä asialle mitään? Vähän hirvittää lähteä keikalle sokkona..

Huoltoon.
Ensimmäisen polven PC3 -malleissa näytön taustavalo paloi osassa soittimia loppuun nopeasti muutaman vuoden käytön jälkeen. Pienen näytön ollessa kyseessä, käyttö ilman taustavaloa melko mahdotonta. Mutta oliko tässä tapauksessa ruutu aivan pimeä?
Toivotaan että on vielä takuu voimassa.

Kanttori58
27.02.2014 11:49:18 (muokattu 27.02.2014 12:40:25)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia vinkeistä! Siitähän hävisi lopuksi kaikki painkkeidenkin valot ja äänet saman tien, eli jotain isompaa nyt on tapahtunut.

Laitteeseen on edellisen omistajan toimesta vaihdettu viime syksynä emolevy Studiotecillä, odottelen juuri yhteydenottoa sieltä. Huoltoonhan tuo lähtee, mutta ikää on sen verran ettei takuu ole enää voimassa, tosin tuossa emolevyssä se voi olla...

Soittelin vielä musiikkilaitehuoltaja-kaverilleni täällä Joensuussa ja hän rauhoitteli, että kyllä se kuitenkin kuntoon jollain konstilla saadaan. Toivottavasti ei vaan tarvitse Helsinkiin lähetellä. Woehan itku!

Edit: Viimeisin tieto Studioteciltä: Vaikuttaa virtalähteen vialta. Sovittiin, että laitan ensin Joensuun huoltoon tutkittavaksi.

JPQ
27.02.2014 17:24:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ikävää ja hyvä silti kuulla että näissä tuollaistakin noh olen kuullut yhdestä lähteestä että koskettimisto ongelmiakin noissa. Tais kadota loppukin mielenkiinto.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti