Muusikoiden.net
04.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg Pa 40
1
kainka
30.12.2013 10:59:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Versio 1.04 miten saan tallennettua laitteen muistiin nappien alle valitsemaniani saundeja sopivilla voimakkuuksilla suhteessa komppiin. Pitäisi laulun aikaan saada nopeasti valittua säestysäänet ja taas välisoittoon valinnaiset äänet. Suomenkielisestä oppaasta en oikein saa selvitettyä ja englantia en osaa. Pitääkö painaa esim. kahta nappia yhtä aikaa kuten esim Techniksessä vai onko jokin muu tyyli tässä soittimessa ja että mikä on se nappi joka aktivoi tallennuksen. Valmiissa rytmissä soi ohjelmoitu sooloääni, mutta on suhteessa säestys ääneen liian kovalla ts. pitäisi saada lukittua hieman hiljaisempi ääni, mahdollisesti myös vaihtoehtoisesti jokin muu ääni. Muuten olisi niin makeita komppeja ja ääniä mutta vähän työn takana jos haluaa soiton aikana vaihtaa ääntä esim. soolo osassa. Soittimen olen ostanut käytettynä huutokaupasta, eikä edellinen omistaja ole näihin asioihin paneutunut. Kiitos etukäteen jos saisin apua tähän ongelmaan

kainka
31.12.2013 11:56:05

Laite piti olla tietysti Korg Pa 50

KoskPaavo
31.12.2013 12:07:25

Mä olen aina käyttänyt soolosoundeille, siis oikealle puolelle volumepedaalia, eri soundit ovat luonnollisestikin eri voimakkuuksilla, siksi käytän sitä.
Ketron SD5 on mulla, mutta kyllä noita saa Korgiinkin.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
kainka
03.03.2014 08:59:09

Kysyjä vastaa itse:
Sain apua vannoutuneelta Korg-ammattimuusikolta ja käytiin läpi noita toimintoja sekä tallennus STS1-2-3 ja 4 alle sekä äänten muokkaus. Tosi kätevää ja laajat on muokkausmahdollisuudet.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti