Muusikoiden.net
10.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Digipianon korjaus
1
Annaliini
01.12.2013 01:28:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kiintynyt vanhaan Yamaha-digipianooni, ja nyt siihen ei tule virtaa. Ilmeisestikin liitin on pahasti hapettunut, sillä sisällä näkyi vihreää.. Olen yrittänyt poistaa hapettumaa harjalla ja tarkoituksenmukaisella aineella, mutta ei auta.. En uskalla avata pianoa, sillä pelkään, että tärvelen jonkin osan vahingossa pilalle. Onko kellään tiedossa, missä kannattaisi korjauttaa liitintä? Mitä mahtaa maksaa kyseiset operaatiot, ja voiko niitä tehdä ihan tavallinen elektroniikkakorjaaja? Vielä ottaisin mielelläni vastaan suosituksia Turun seudulta.. :)

baron
01.12.2013 10:35:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei varmaan sua auta mutta mulla on vanha Yamaha digi ja F-musan Vantaan toimipisteessa on niitten huolto ja toimii nopeasti ja mun mielestä halvalla.

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Annaliini
01.12.2013 18:49:22

No saako sinne lähettää ilman, että kauppa on välikätenä? Mikä sen paikan nimi /yhteystiedot ovat? Varmaankin tulee lähetyskuluja??

EP
01.12.2013 19:31:45

Tuli vaan mieleen.. onkos se virtajohto kondiksessa?

Musiikissa nimenomaan laatu ratkaisee, eikä määrä. (Lasse Mårtenson)
baron
01.12.2013 22:37:35

Annaliini: No saako sinne lähettää ilman, että kauppa on välikätenä? Mikä sen paikan nimi /yhteystiedot ovat? Varmaankin tulee lähetyskuluja??

http://www.f-musiikki.fi/huolto/elektroniikkahuolto
Kysy tuolta, mä en tiedä muuta kuin että itse olen saanut aina hyvän palvelun mutta aina roudannut soittimen sinne itse.

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Annaliini
02.12.2013 22:37:36

Muuten hyvä, mutta pianoa ei ole ostettu F-musiikista... ja johdossa ei ole vikaa, se on nyt testattu jo useammalla muutajalla... :) Mutta hmm, voisikohan tämä vika olla sellainen, minkä osaisi "ihan tavallinen sähkömies/elektroniikkaheppu" ratkaista?

baron
02.12.2013 22:51:28

Annaliini: Muuten hyvä, mutta pianoa ei ole ostettu F-musiikista...

Ne korjaa Yamahan digipianoja, ei ne pyydä kuittia eikä kysy mistä tullut ostettua.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti