Muusikoiden.net
07.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg PA 600:n soittaminen kitaralla
1
Hannuras
30.08.2013 14:59:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen soitellut kitaralla kuukauden verran uutta Korg PA 600 syntikkaa. Olen kytkenyt Rolandin GR 55:n kitarasyntikan midipiuhalla Korgiin ja Rolandin GR 55 syntikkaa soitan Godinin Grand Concert SA kitaralla. Jos haluat uusia elämyksiä soittoosi kannattaa kokeilla tällaista soittotapaa ja laitekokonaisuutta. Ohessa youtube otos jossa soitan Moonlight Serenadea, kaikki äänet tulevat reaaliaikaisesti kahdesta syntikasta mitään päälleäänityksiä ei ole tehty. Mahdollisuudet ovat rajattomat tällä yhdistelmällä. Korgin ja Rolandin ohjaaminen Godinin SA (synth access) kitaroilla on yllättävän helppoa, mitään isompia asetusviidakoita ei tarvitse käydä lävitse, vaan muutama perusasetus muistiin ja eikun soittamaan.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!

https://www.youtube.com/watch?v=4_9GdK4xDys

KoskPaavo
30.08.2013 18:15:59

Muistan jo 1990-luvun alusta ravintoladuon jossa kaksi midikitaristia hoiti koko baletin, taisivat olla Savonlinnasta nää.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
31.08.2013 08:42:46

Hannuras: Olen soitellut kitaralla kuukauden verran uutta Korg PA 600 syntikkaa. Olen kytkenyt Rolandin GR 55:n kitarasyntikan midipiuhalla Korgiin ja Rolandin GR 55 syntikkaa soitan Godinin Grand Concert SA kitaralla. Jos haluat uusia elämyksiä soittoosi kannattaa kokeilla tällaista soittotapaa ja laitekokonaisuutta. Ohessa youtube otos jossa soitan Moonlight Serenadea, kaikki äänet tulevat reaaliaikaisesti kahdesta syntikasta mitään päälleäänityksiä ei ole tehty. Mahdollisuudet ovat rajattomat tällä yhdistelmällä. Korgin ja Rolandin ohjaaminen Godinin SA (synth access) kitaroilla on yllättävän helppoa, mitään isompia asetusviidakoita ei tarvitse käydä lävitse, vaan muutama perusasetus muistiin ja eikun soittamaan.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan!

https://www.youtube.com/watch?v=4_9GdK4xDys

Vastaavanlaiset laitteet (mm. GR33 ja XV 5050 ym.) muutama vuosi sitten omistaneena sanosin joo, mahdollisuuksia on kyllä ja muutenkin ok mut itse kyllä jotenkin kyllästyin melko nopeasti ja palasin ihan siihen kitara kitarana ja koskettimet koskettimina.
Mutta itsestähän se on paljon kiinni.. laitteet kyllä toimii!

Musiikissa nimenomaan laatu ratkaisee, eikä määrä. (Lasse Mårtenson)
isojussi
25.09.2013 23:11:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sääli, ettei kappaleen pahoinpitely ole julkisen syytteen alaista...

Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti