Muusikoiden.net
04.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä hinta laatu-suhteeltaan paras digipiano näistä?
1
saxowoman
17.08.2013 11:07:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heippa. En osaa päättää minkä dipianon hommaisin. Vaihtoehdot tässä

Yamaha CLP 430 ja Yamaha CLP 440, kuullut olen että näitä 400 sarjan pianoja ei kantsis ostaa, miksei? Budjetti vaan ei anna periksi enempää ja kuullut niin paljon hyvää jammun clavinovista, että clavinova yksi suosikeista.

Roland HP-102, Roland HP-302 ja Roland 503. Rolandista taas kuullut, että kovat koskettimet ei voi verrata jammuun.

Kawai CN43, Kawai CA13 ja CS 3. näistä kuullut taas hyvää, mitä nyt koskettimisto löystyy kuulema vuosien saatossa ja siinä tuleekin se ongelma, että kun näillä ei jälleenmyyjiä niin paljon suomessa, että mites se huolto sitten.

Kertokaa jos teillä kokemuksia noista pianoista. Minkä itse valitsisitte noista?
Vaatimukset mulla, että täytyy olla aidontuntuinen kosketus lähelllä akustisen pianon kosketusta ja se tallennus mahdollisuus ehkä saisi olla että voi siirtää tikulta vaikka mp:3 selle, ei kuitenkaan välttämättömyys ja musitaakseni yhdessä noista rolandeista sitä ei ollutkaan.

Kaanma
17.08.2013 23:43:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on kokemusta vain Yamahan digipianoista, tai en muista oonko joskus soittanu noita toisia kun on tullu soiteltua niin monenlaisilla :D Mutta jos mää ostaisin niin Yamaha.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti