Muusikoiden.net
05.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kiipparin "user song" MIDI-tiedostoina PC:n sekvensseriin?
1
Hank Hill
23.04.2013 18:49:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli millä peruskiippareilla (PSR yms.)voi tehdä niin,että nauhoittaa biisin luonnoksen kiipparin omaan muistiin moniraitaäänityksenä(midinä),ja sitten lähettää sen tietokoneen sekvensserille MIDI-tiedostoina?

KoskPaavo
23.04.2013 21:46:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikkaan että kaikilla voi sen tehdä. Ketronilla on nykyään mulla vaikeampi kun siinä on vielä korppuasema eikä nyky-PC:t tuommoisia antiikkijuttuja sisällä.
Mä olen Cakewalkilla muokkaillut satoja Ketronilla/Soltonilla / GeneralMusicilla tehtyjä pohjia.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
24.04.2013 05:52:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hank Hill: Eli millä peruskiippareilla (PSR yms.)voi tehdä niin,että nauhoittaa biisin luonnoksen kiipparin omaan muistiin moniraitaäänityksenä(midinä),ja sitten lähettää sen tietokoneen sekvensserille MIDI-tiedostoina?

Mä käytän Rolandissa (E-50) muistikorttia tohon hommaan.

Musiikissa nimenomaan laatu ratkaisee, eikä määrä. (Lasse Mårtenson)
JPQ
25.04.2013 23:12:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joidenkin "kuluttaja laitteiden" user song laitteen muistissa niin ettei sitä saa talteen ja joskus kaipaisi hardista siksi että se nopeampaa mutta hinta jolla saa sopivaa jotenkin on mahdottomuus ja Logic kuitenkni itsellä melkein kokoajan auki niin ei asiat kauaa kestä.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti