Muusikoiden.net
08.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Line6 mobile keys
1
JHV
31.12.2012 23:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenelläkään kokemusta kyseisistä laitteista? Tässä linkki;
http://line6.com/mobilekeys/
Lähinnä kiinnostaisi tuo 49 koskettiminen. Itse olen kitaraa soitellut pikku pojasta asti ja on alkanut pianon soitto kiinnostaa. Ipadin hankkimisen myötä kiinnostuin kyseisestä laitteesta kun ei hintakaan päätä huimaa, n. 150€ thomannilla ja apple storessa.
Olisikohan tästä laitteesta aloittelijalle mihinkään? Ja riittääkö tuo 49 koskettiminen harjoitteluun?

Spillway Arts
04.01.2013 08:01:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuten varmasti hyvä vehjes, mutta kuten itsekin epäilit, tuo 49 kosketinta on varmasti hieman ahdas pianonsoittoa ajatellen. Minä suosittelisin pianohommiin vähintään 61 koskettimen laitetta, jolloin vasemmalla kädellä mahtuu soittamaan sointujen bassot oktaavina. Tuolla 150,- eurolla ei tietysti vielä kuuhun mennä, eli suosittelisin kertomaan budjetin vähintään kahdella. Kolmella sadalla alkaa jo saamaan melko hyviä laitteita, ja ehdottaisin katsastamaan esimerkiksi CME-UF60, Axiom 61 ja Roland A-800PRO midikiipparit.

Tämä on tietysti vain minun mielipiteeni eikä suinkaan absoluuttinen totuus.

Gaffer tape is The Force! It has a light side and a dark side and holds the Universe together!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti