Muusikoiden.net
09.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kosketinsoittimeen monipuoliset kaiuttimet
1
AnteroJokinen
04.12.2012 22:15:50 (muokattu 04.12.2012 22:21:39)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistinkin jo pienen avunhuudon "Kosketinsoittim(i)en ostajille!" -ketjuun..

Ostin juuri Korg Krome 88 työaseman ja haluaisin nyt hankkia siihen kaiuttimet, jotka olisivat hyvät niin treeniksellä kuin kotonakin. Olisiko 2.1 systeemi matalien äänten kannalta paras? Haluaisin äänen pysyvän selkeänä ja laadukkaana, soitti sitten matalia tai korkeita pianoääniä ja jousia tai mitä ikinä..

Mites sitten keikkatilanteessa? Toimiiko kajarit monitoreina, että kuulen oman soittoni?

PS. Pitäisi olla vielä halvatkin... Sellasta 500 euron luokkaa..

Olen näiden ääniasioiden kanssa niin newbie vielä..

www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
_mane
04.12.2012 23:41:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behringerin aktiivipöntöt + joku pikkumikseri + piuhat. Lopulliset valinnat oman tahdon/saatavuuden/budjetin mukaan. Treeneissä sekä keikoilla mielellään PA:n/monitorikulman kautta, mikäli mahdollista.

http://www.trespassenger.com
lukethesis
05.12.2012 09:37:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on olleet Alesis M1 520 -aktiivimonitorit jo vissiin neljä vuotta. Toimivat! Bassotoistoakin on mun mielestä sen verran, ettei subia tarvitse. Ja halvathan noi on, 250e/pari. En ole huudattanut noita mitenkään hirveen kovaa, mutta kyllä noista mökää lähtee, vaikka ovatkin aika pienet. Riippuu varmaan tarpeesta.

Toinen vaihtoehto vois olla joku Yamahan Stagepas-systeemi myös. Sen vois viedä keikallekin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti