Muusikoiden.net
07.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vanha Yamaha vai onko vaan lättästy kilpi päälle
1
zeniko
06.11.2012 15:00:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Merkillisen vekottimen sain haltuuni, ja kovasti kiinnostaa onko aitoudella mitään tekemistä asian kanssa. Töppeli vaihdoin ( vanhakin tallessa ) ja tökkäsin seinään. Virrat päälle ja menoksi. Toimii todellakin ja tuo polvella operoitava "efektilaite" on hauska. En sitä ensin tajunnut, mutta yläkerran kuppilan omistaja vanhana muusikkona sen osasi opastaa. Jos jotain tietoa mahdollisesta "aitoudesta" ja arvosta, olisin kiinnostunut. Ei se mikään kyhäelmä ole, eli jos itse väännetty bekotin, niin aika nikkari on ollut. Kuvat laitoin nettiin myyntipalstalle ja hinnan hiukan vitsinä.
Kuvat johonkin piti saada

http://www.antikvariaatti.net/product.php?id=235269

ns@xn.fi

arauramo
06.11.2012 15:26:00 (muokattu 06.11.2012 15:26:12)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmeisesti harmooni sähköpuhaltimella? Onhan noita näemmä Yamaha tehnyt, niinku tämän, Yamaha L-20D:
http://www.youtube.com/watch?v=57X_Q21v4eI

BaariMikko
06.11.2012 16:52:22 (muokattu 06.11.2012 16:53:43)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sähköharmoonihan tuo on. Itse ostin omani taannoin kympillä, hintapyynnöt noista ovat yleensä olleet vähän kunnosta riippuen 50 euron molemmin puolin. Ja ihan aito Yamaha siis kyseessä, ikää vekottimella lienee viitisenkymmentä vuotta.

Ja tuo "efektilaite" ei nyt varsinaisesti mikään efekti ole, tai ainakin itse soittamissani yksilöissähän se ainoastaan lisää äänenvoimakkuutta. Kyllähän siinä tietty sointivärikin vähän muuttuu samalla.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti