Muusikoiden.net
05.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MOI JENGI, antakaa jelppiä
1
JIHE
01.10.2012 21:52:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinään ostaa ei ammatilaisurut. Oon löytäny Casion CTK-6000. Onko ihan huti-ostos. Ajattelin panostaa 300 - 500 EUR. Auttakaa veljet ja siskot kokemuksen kommentein. Urkuja tarvin jonkin verran. T. JIHE
Testailin päivällä Yamahan PSR E 433 eikä oikein ollu hyviä saundeja.

tarmo
01.10.2012 22:04:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JIHE: Meinään ostaa ei ammatilaisurut. Oon löytäny Casion CTK-6000. Onko ihan huti-ostos. Ajattelin panostaa 300 - 500 EUR. Auttakaa veljet ja siskot kokemuksen kommentein. Urkuja tarvin jonkin verran. T. JIHE

Osta, jos soitin miellyttää. Soittele sillä aikasi ja kokeile sen jälkeen kehittyneempiä ja kalliimpia laitteita, jos koet sellaiselle tarvetta. Siitäpä se synatietous ajan mittaan hahmottuu.

pekka montin
01.10.2012 22:58:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JIHE: Meinään ostaa ei ammatilaisurut. Oon löytäny Casion CTK-6000. Onko ihan huti-ostos. Ajattelin panostaa 300 - 500 EUR. Auttakaa veljet ja siskot kokemuksen kommentein. Urkuja tarvin jonkin verran. T. JIHE

Oikeilla jäljillä olet. Osaan vain sanoa mitä EI kannata ostaa ja sen suhteen olet oikeilla jäljillä. Jätä toi CTK ja halpa PSR-mallisto omaan arvoonsa.
Saat 500 euroon jo aika paljon parempaa, ja halvemmallakin.

Luotettava.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti