Muusikoiden.net
08.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tecnics 5000
1
Raimoeinari
06.09.2012 17:33:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens, ostin muuta vuosi sitten Tecnics 5000:sen ja on pelittänyt hyvin tähän asti,mutta nyt on tullut ongelma jota en itse ymmärtään mistä se vois johtua. Nimittäin se voi kesken soiton heittää ton melodia puolen ihan sekaseks eli se ei soi säestyksen kanssa synkassa,mutta kun ottaa rytmin pois ja soittaa pelkkää melodia,niin taas soi ihan hyvin,mutta ei rytmin kanssa.Olen initioinut sen tehdasasetuksille ja taas se pelittää jonkin aikaa ja sekoo taas. Olisi jollain tietoo mistä tällainen voisi johtua,ja neuvoo mitä pitäis tehdä??
Menee hermot,ja lähtee tukka päästä kun ei osaa tehdä mitään. Olen erittäin kiitollinen jos joku viitsisi neuvoa.

KoskPaavo
06.09.2012 19:32:50

Olen yli 20 vuotta puuhaillut noitten kanssa ja tullut siihen tulokseen että ne koneet joissa on omat kaiuttimet alkavat aina jossain vaiheessa temppuilemaan. Kaipa sitä tärinää niin paljon kuitenkin noissa on. Muutama semmoinen peli on ollut joissa ei ole kaiuttimia ollut, niissä ei ole mitään häikkää ollut. Mulla on ollut Kawai-,Technics-, Gem-, GeneralMusic-, Solton - ja Ketron -merkkejä.
Auki vaan kone ja kylmäspraylla ja koputtelemalla löytyy tod.näk huono juotos. Liittimissäkin voi olla kosketushäiriö.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Raimoeinari
07.09.2012 09:25:51

Kiitoksia, aijon kokeilla sun neuvoasi siitä voi olla hyvinkin olla apua.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti