Muusikoiden.net
06.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Koskettimet, yhteydenpito yms Thomannilla (Suomi)
1
pekka montin
27.08.2012 12:22:22 (muokattu 27.08.2012 12:26:51)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen pistänyt tähänkin lafkaan viimeisen kahden vuoden aikana varmasti ja helpolla yli toista tonnia euroissa. Kaupat ovat sujuneet aina hyvin, tuotteet ovat pakattu hyvin eikä ongelmia ole ollut. Olen ostellut synia, pedaaleita ja muita vempuloita ko puljusta aika paljon aiheeseen liittyen.

On todellakin hienoa että kuluttajia nykyään hellitään näin.

Onkos kukaan muu huomannut tuota M-Audio Venomia tuolta?
Mulla lähti toi juuri viikko sitten tilaukseen. Pakko ostaa kun melkein ilmaseksi annetaan.

Mutta, mitäs mieltä olette tuosta yhteydenpidosta?
Mulla meni tuon venomin kanssa sillai että en saanut edes varmistusviestiä ja jouduin laittamaan viestiä perään että missäs se venomi viipyy. No, tänään laitoin toisen viestin, kului 10 minuuttia ja sanottiin että se on lähtenyt jo heti seuraavana päivänä viikko sitten kun tuotteen tilasin.
Tod.näköisesti lappu odottaa kotona postista kun sinne pääsen.
Tämä oli myös ensinmäinen kerta historiani aikana kun ongelmia tuli sähköposti yhteydenpidon kanssa, mutta sellaisia ovat sähköpostit - ei voi luottaa
Muija tilas tuolta myös studiomikkei yms yms ja se olikin hankalampi prosessi kun piti lähettää takas saksaan asti ja opetella siinä sitten kirjoittamaan viesti enkuksi jne jne. Mutta, loppu hyvin, kaikki hyvin sekin. Suosin myös paikallisia lafkoja aina silloin kun sielä on saatavilla HETI se tavara mitä olen hakemassa. Odottaa en rupea koskaan tai sitä että "tuote voidaan tilata" koska siitä käytännöstä on vain huonoja kokemuksia. Tuote pitää olla heti saatavilla(tai 2-4 viikon viiveellä) ja jos joutuu turhaan odottamaan, mielestäni myyjä on velvollinen siitä myös korvauksen tuolloin antamaan että asiakas ei joudu turhaan odottamaan tuotetta mitäpä ehkä ei ole koskaan tulossa johonkin tiettyyn musakauppaan ja joka kuitenkin suullisesti luvataan. Rahalla on myös sellainen taipumus meillä monilla että se mystisesti katoaa jonnekin jos sitä ei saa samantien johonkin ja äkkiä sijoittaa ja täten myös mielestäni on tärkeää että ne kaupat voisi tehdä aina samantien kun asiakkaalla se raha vielä tallella on, eikä ole ehtinyt esim. Mennä kurkusta alas, auton korjaukseen tai johonkin muuhun turhaan.

Tällästä.

Luotettava.
JPQ
27.08.2012 14:00:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ärsyttävää todellakin ja todellakin lähes ilmainen on myös aika hyvän kuuloinen sivun demoissa. Ja suomi myyjiltä ei aina tosiaan uskalla odottaa sen saamista joka ei ole hyllyssä.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Qoshovius
27.08.2012 17:31:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tuon Venomin huomannut kyllä, mutta jotenkin se on epäilyttänyt juuri hintansa takia. Pistähän jotain demoa/arviota, kun laitteen saat.

Responsible people don't go around their nipples twisted.
pekka montin
27.08.2012 18:50:34 (muokattu 27.08.2012 18:53:06)

Qoshovius: Oon tuon Venomin huomannut kyllä, mutta jotenkin se on epäilyttänyt juuri hintansa takia. Pistähän jotain demoa/arviota, kun laitteen saat.

Mun muija (heh, heh) ehti sen hommata jo ennen mua.
Mulla on se tossa mun vieressä mutta muija otti virtapiuhan mukaan että en pääse viemään tota keikoille, joten pitää odottaa oman saapumista. Tohon ei siis mene normaali ysivattinen vaan tolle on olemassa oma muuntajan malli johon tuli kaikenlaista mukaan. Saundit ovat hyviä, ne ovat helposti muokattavissa + niitä on paljon. Tulee jotenkin mieleen (tosin kovin kaukaisesti) Yamahan CSX-mallisto koska olivat aikanaan samanhintaisia(100-200euron heitolla) kuin tämä.
Tämähän on siis uutena n. 500-600 euron soitin tällä hetkellä, paitsi Thomannilla.
Yamahan malleissa myös oli se että kaikkea oli hyvin tarjolla mutta se koskettimisto oli se ainut miinus.

Pääsin tuota testaamaan ja pitää todeta tietenkin että soitin on kohtuullisen kevyt sen lisäksi että sillä on aika hyvä ulkonäkö.
Huonoa siinä on koskettimisto joka on samanlainen kuin midikeeppareissa.
Hyvää tuossa onkin oikeastaan sitten kaikki muu, eli suosittelen ostamaan jos koskettimisto ei ole ongelma. Arpeggiatorit sun muut löytyy.
Hyviä arvosteluitahan tuo on saanut ja jos uutena saa 200 euroon niin suosittelen ostamaan, ja jos petyt, pystyt tuon myymään aina käytettynä samaan hintaan.
Noitahan ei tuola kauaa 200 euroon ole. Voin jollakin demolla viskata jahka saan omani käsittelyyn.

Luotettava.
18is9
27.08.2012 19:29:45

Kaatuileeko se?

"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
pekka montin
27.08.2012 19:39:43 (muokattu 27.08.2012 19:41:45)

18is9: Kaatuileeko se?

No, jos telineen päällä on niin ei pitäisi kaatua!

Ei vaan. Olen kuullut että noilla voisi pahimmillaan jotain kaatumisongelmia ilmetä mutta tuon tyttökamun omassa ei ole tälläisiä vielä ainakaan toistaiseksi ilmennyt.
Aika erikoiseksi ne on osanut tuon profiloida, tavallaan tietynlaiseen "vintagemuottiin" ollen kuitenkin samalla aika moderni soitin. Japanilaiset. Ihan pätevä soitin kaiken kaikkiaan.

Luotettava.
18is9
27.08.2012 20:34:12

Harkitsin hetken aikaa että tilaan tuommoisen keikkalaudaksi, ei haittaisi vaikka joku kaataisi kaljat päälle. Mutta sitten alkoi pelottamaan että jos se jumii lavalla niin sitten ei kyllä ole itku kaukana. Hommasin sitten Akain Miniakin samalla hinnalla.

"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
pekka montin
27.08.2012 23:20:44

18is9: Harkitsin hetken aikaa että tilaan tuommoisen keikkalaudaksi, ei haittaisi vaikka joku kaataisi kaljat päälle. Mutta sitten alkoi pelottamaan että jos se jumii lavalla niin sitten ei kyllä ole itku kaukana. Hommasin sitten Akain Miniakin samalla hinnalla.

Kyllä. Hommasin tuon itse ihan samaa tarkoitusta varten mutta sitten tuli täälä puoli ilmaiseksi CS1X vastaan ja sehän ajaa aivan loistavasti asiansa kasari ja ysärikamassa keikoilla keytarin lisäksi. Mulla oli myös CS2X mutta ei sieltä löytynyt puoliksikaan niin hyviä mattosaundeja ja klassisia synasaundeja kuin tästä ekasta, vaikka kaiken järjen mukaan kakkosen pitäs olla kaikin tavoin parempi. Venom täten nyt sitten tulee anyway ja aijon kyllä heti keikoille roikottaa sitä mutta jos rupee bukittamaan niin se jää sitten studiosyntyksi. Infoan mitä tapahtuu.

Luotettava.
R0IST0
28.08.2012 00:43:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tää venom on erittäin mielenkiintoinen tapaus, tosiaan hävyttömän halpa ja speksit on vähän ku microkorg mutta enemmän.

Leikari
28.08.2012 10:06:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiitos vinkistä - tilasinpa minäkin Venomin. Tuotahan on helppo roudailla ja huoleton jättää vaikka mökille...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti