Muusikoiden.net
05.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kurzweil sp4-7 split function pois
1
ulsteri
03.07.2012 20:48:14 (muokattu 03.07.2012 22:37:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään T-kaupasta saapui Kurzweil sp4-7 ja ensivaikutelma on ihan hyvä, soittotuntuma ok ja hyviä saundejakin löytyy myös, muttamutta, kun siinä on tällainen hieno ominaisuus kuin split function ja kun eka kerran soittimen pistin tulille niin siinä keskivaiheilla koskettimistoa (middle C) on ilmeisesti tehdasasetuksena joku split point, josta ylöspäin ääni tulee huomattavasti hiljempaa kuin sieltä alakoskettimista (primary voice ja secondary voice) + se on vielä ikäänkuin eri sävellajissa? Olen tavaillut englanninkielistä manuaalia mutta en ole onnistunut löytämään sellaista ohjetta jolla tuon split-ominaisuuden saisi kokonaan pois kytkettyä, jos sitä ei halua käyttää. Soundeja kyllä pystyy vaihtamaan niihin zoneihin. Osaako kukaan neuvoa?

ulsteri
04.07.2012 20:03:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ulsteri: Tänään T-kaupasta saapui Kurzweil sp4-7 ja ensivaikutelma on ihan hyvä, soittotuntuma ok ja hyviä saundejakin löytyy myös, muttamutta, kun siinä on tällainen hieno ominaisuus kuin split function ja kun eka kerran soittimen pistin tulille niin siinä keskivaiheilla koskettimistoa (middle C) on ilmeisesti tehdasasetuksena joku split point, josta ylöspäin ääni tulee huomattavasti hiljempaa kuin sieltä alakoskettimista (primary voice ja secondary voice) + se on vielä ikäänkuin eri sävellajissa? Olen tavaillut englanninkielistä manuaalia mutta en ole onnistunut löytämään sellaista ohjetta jolla tuon split-ominaisuuden saisi kokonaan pois kytkettyä, jos sitä ei halua käyttää. Soundeja kyllä pystyy vaihtamaan niihin zoneihin. Osaako kukaan neuvoa?

Vastaankin itse tähän, eli latasin kurzweilin sivuilta uusimman OS päivityksen tuohon vehkeeseen ja voilá, ongelma hävisi

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti