Muusikoiden.net
03.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kellään Kawain digipianoa ?
1
Carion
25.04.2012 09:19:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen hankkimassa digipianoa ja haluaisin päästä kokeilemaan Kawain malleja sillä niitä on kovasti kehuttu varsinkin koskettimiston osalta. Ongelma kuitenkin on että asun Vantaalla ja pääkaupunkiseudulla ei tunnu olevan liikkeitä jotka myyvät Kawain digipianoja. Mikäli myyvät, valikoima on todella suppea eikä sisällä haluamiani malleja.

Nyt siis kysynkin että olisiko täällä kellään Vantaalla tai sen lähistöllä asuvalla Kawain digipianoa, mallia CN-33, CA-63 tai CA-93 jota voisin käydä kokeilemassa? Muutkin samankaltaisilla ominaisuuksilla olevat käyvät jotta saisin jonkunlaisen käsityksen.

staggiato
25.04.2012 10:43:50

Vantaalta ei ole pitkä matka Saloon, jossa on kawai myynti, sielä onkin melkein kaikki digitaalipianot eli sinne vaan. Kantsii vaikka soittaa ensin ja varmistaa mitä pianoja haluat kokeilla.

Carion
25.04.2012 10:58:02

Onpa tuonne Saloonkin jotain 140 kilometriä? Aika pitkä matka.

staggiato
25.04.2012 12:37:37

Carion: Onpa tuonne Saloonkin jotain 140 kilometriä? Aika pitkä matka.

Höpsistä, ei ole pitkä matka. Tarkistin että enirosta 121 km Vantaan keskustasta Salon keskustaan. Henkilöautolla menee matkaan enintään 1,5 tuntia (enirossa matka ajaksi laitettu 1h 18 min.) Olin itse valmis lähtemään Saloon paljon kauempaa enkä edes ajatellut matkan olevan pitkä.

Muutama soitin voi löytyä Hämeenlinnasta (tv-sävel). Tiedustele sieltä jos haluat asioida mielummin Hämeenlinnassa.

Tojar
25.06.2012 20:24:12

Nostanpa tätä koska itsekin haluaisin jotain kyseisistä malleista kokeilla RM3 -koskettimien vuoksi. Asun Oulussa ja Salossa näyttäisi olevan ainoa liike jossa noita löytyy. Sattuisiko jollain Oulun alueella joku kyseisistä soittimista löytyä kokeilumahdollisuudella?

Tojar
12.08.2012 20:24:51

Tojar: Nostanpa tätä koska itsekin haluaisin jotain kyseisistä malleista kokeilla RM3 -koskettimien vuoksi. Asun Oulussa ja Salossa näyttäisi olevan ainoa liike jossa noita löytyy. Sattuisiko jollain Oulun alueella joku kyseisistä soittimista löytyä kokeilumahdollisuudella?
Satuin sitten lomalla Salossa pyörähtämään ja mukaan lähti MP10. Jos siis jollakulla vastaava tarve kokeilla noita koskettimia Oulun seudulla niin voi laittaa YV:tä.
Itse en ole useampaan vuoteen digipianoita soittanut ja oli itselle aika iso harppaus ainakin tuntumassa. Sampletkin tuntuvat ihan riittäviltä, jotain kirjastoja voisi toki kokeilla PC:llä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti