Muusikoiden.net
10.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CME UF60 Midi MAPPING?
1
1919
18.03.2012 13:22:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pojilla on tämmöinen midi mäkissä (G5, 10.5.8) kiinni. Ohjelmana Logic Pro 9. Muuten kaikki hyvin, mutta CME:en namikoista vain osa "toimii". Eli ne pitäisi jotenkin "mapata" (suomeksi?). Osaako kukaan neuvoa, mitä pitäisi tehdä, kun en itse näistä ymmärrä mitään.

Janus
18.03.2012 14:22:23 (muokattu 18.03.2012 14:22:55)

http://www.cme-pro.com/en/support.php?type=app

Listassa alimpana "CME UF Editor". Vuodelta 2005, mutta saattaa hyvin toimia nykyistenkin käyttiksien kanssa.

EDIT: ...ja aika varmasti G5/Leopard-ympäristössä

1919
18.03.2012 21:17:58

Olen vähän käynyt noita läpi ennenkin. Midin mukana ei tullut mitään asennus cd:tä mukaan. Kun se kuitenkin lähti heittäen toimimaan niin en nähnyt ongelmaa.
DRIVERI ohjelmat pyytää: "Locate the drivers folder in the driver CD, launch the set up program jne.
Onko ongelma siinä, että koneessa ei ole alkuunkaan CME:n drivereita asennettuna?

Janus
18.03.2012 22:33:20

1919: Olen vähän käynyt noita läpi ennenkin. Midin mukana ei tullut mitään asennus cd:tä mukaan. Kun se kuitenkin lähti heittäen toimimaan niin en nähnyt ongelmaa.
DRIVERI ohjelmat pyytää: "Locate the drivers folder in the driver CD, launch the set up program jne.
Onko ongelma siinä, että koneessa ei ole alkuunkaan CME:n drivereita asennettuna?

Driverit löytyvät täältä: http://www.cme-pro.com/en/support.php?type=driver

Ei niiden asentamisesta ainakaan haittaa ole, ja veikkaanpa että editorisofta ei osaa kommunikoida UF:n kanssa, vaikka "normaalit midikäskyt" liikkuisivatkin ilman ajureita.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti