Muusikoiden.net
10.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg M50 rummut
1
weikka
19.02.2012 10:24:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millä tavalla Korgin M50:ssa valitaan rumpukomppiin tahtiosoitus? Olen löytänyt mukavan rumputaustan programista mutta saako 4/4 tahdin muutettua rumputaustassa 3/4-osaksi? Minulle on vähän epäselvää että missä tilassa rumputausta muutenkin tehdään, englantini ei ole tässä vahvin osa-alueeni.

John Smith
22.02.2012 00:55:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

weikka: Millä tavalla Korgin M50:ssa valitaan rumpukomppiin tahtiosoitus? Olen löytänyt mukavan rumputaustan programista mutta saako 4/4 tahdin muutettua rumputaustassa 3/4-osaksi? Minulle on vähän epäselvää että missä tilassa rumputausta muutenkin tehdään, englantini ei ole tässä vahvin osa-alueeni.

Mun käsittääkseni tahtilajia ei pysty lennossa vaihtamaan, ainakin näin on M3:ssa. Sen sijaan sekvensseriin pitäisi pystyä ohjelmoimaan aika monipuolisesti tahtilajeja, sekkarilla käsittääkseni noi rumputaustat tehdään. M50:sta en tiedä varmaan, mutta M3:lla rumputaustan luominen tapahtuu nauhoittamalla/ohjelmoimalla/tuomalla midi-tiedoston sekkariin ja sen jälkeen pattern-sivulla ottamalla halutun pituisen osion patterniksi ja muuttamalla sen rumputaustaksi. Tosiaan, tahtilajin muuttaminen ei tietääkseni onnistu muuten kuin tekemällä/valitsemalla uuden rumputaustan jossa on haluttu tahtilaji, mutta kannattais vielä varmistaa tämä, ohjekirjasta vois löytyä. Voi tietty olla että olen käsittänyt väärin, tähän aikaan ei vaan ajatus kulje kunnolla, mutta näin se muistaakseni oli.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti