Muusikoiden.net
09.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg Mono/Poly & MIDI
1
Crashcourse
11.01.2012 20:55:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys!

Ajattelin lisätä Mono/Polyyn midin. Onko kokemuksia seuraavanlaisesta ratkaisusta?

http://www.chd-el.cz/index.php?id=409&lngid=en

P6 + MP4 + J60
tepposal
12.01.2012 13:23:41 (muokattu 12.01.2012 13:23:50)

Laitoin Korg Tridentiin kyseisen firman MIDI-kitin ja voisin kyllä suositella. Edullinen ja helppo asentaa. Itsellä ei ollut aikaisempaa kokemusta kolvin kanssa, mutta ohjeet olivat niin selkeät että tein homman itse. Ainoastaan midi-liitännälle runkoon porattiin reikä kaverin kanssa, ja se oli minusta kovin homma.

Sitäpaitsi MIDI on luksusta näissä vintage-korgeissa, ja niiden toiminnallisuus säilyy silti täysin ennallaan. Käytössä olen huomannut, että kun miditettyä Tridentiä triggaa sekvensseriltä, niin taimissa on ihan vähän pientä eloa. Sen huomaa parhaiten esim. jossain tasaisissa toistuvissa sekvenssipulputuksissa, joissa on siis tosi pientä heittoa. Mutta itse olen ollut asiasta lähinnä mielissäni, koska lopputulos saundaa paljon orgaanisemmalta ja elävämmältä.

the-wsproject.com
Crashcourse
12.01.2012 19:24:34

tepposal: Laitoin Korg Tridentiin kyseisen firman MIDI-kitin ja voisin kyllä suositella. Edullinen ja helppo asentaa. Itsellä ei ollut aikaisempaa kokemusta kolvin kanssa, mutta ohjeet olivat niin selkeät että tein homman itse. Ainoastaan midi-liitännälle runkoon porattiin reikä kaverin kanssa, ja se oli minusta kovin homma.

Sitäpaitsi MIDI on luksusta näissä vintage-korgeissa, ja niiden toiminnallisuus säilyy silti täysin ennallaan. Käytössä olen huomannut, että kun miditettyä Tridentiä triggaa sekvensseriltä, niin taimissa on ihan vähän pientä eloa. Sen huomaa parhaiten esim. jossain tasaisissa toistuvissa sekvenssipulputuksissa, joissa on siis tosi pientä heittoa. Mutta itse olen ollut asiasta lähinnä mielissäni, koska lopputulos saundaa paljon orgaanisemmalta ja elävämmältä.

Se, että näiden vanhojen rouskujen kellot elää, ei juuri yllätä. Kiitos kommentista, pitää pistää paketti tilaukseen saman tien. Huomasin nimittäin, että CHD lopettaa MP4 -kitin valmistuksen.

P6 + MP4 + J60
Crashcourse
12.01.2012 19:59:00 (muokattu 12.01.2012 20:00:24)

Tulipa vielä mieleeni, miten tavaran tilaus ja toimitus meni? Meinaan vaan, että tuliko jotain mystisiä ylimääräisiä maksuja, viivästyksiä tai jotain muuta kivaa?

P6 + MP4 + J60
i-nu
13.01.2012 02:03:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen kanssa. Itsellä Polysixissä kyseisen puodin verme.

Crashcourse
13.01.2012 08:38:59

i-nu: Suosittelen kanssa. Itsellä Polysixissä kyseisen puodin verme.

Itseasiassa P6:n miditys on listalla heti MP-4:n jälkeen.

P6 + MP4 + J60
JPQ
13.01.2012 11:07:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onkos tuo mp-4 otisikon synalle ja miksiköhän lopettaa ei kait se ikävä juttu kuten jossain laitteissa että jotain tarvittua osaa ei enään saa.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
tepposal
13.01.2012 17:31:13

Crashcourse: Tulipa vielä mieleeni, miten tavaran tilaus ja toimitus meni? Meinaan vaan, että tuliko jotain mystisiä ylimääräisiä maksuja, viivästyksiä tai jotain muuta kivaa?

Tuli nopeasti ja muistaakseni postikulut olivat tosi pienet. Eli varsin erinomaista palvelua oli omasta kokemuksestani.

the-wsproject.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti