Muusikoiden.net
05.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg PA588
1
kajuve
02.01.2012 19:51:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oiskos kellään kokemusta kyseisestä laitteesta? Mua kiehtoo siinä täyspitkä painotettu koskettimisto. Jostain netistä (tais olla Synthzone) löysin kommenttia, että muiden kuin piano/urkusoundien soittaminen painotetuilla näpelöitsimillä ei tunnu hyvältä. Käyttötarkoitus on kotona soittelu ja biisin teko ja siinä vehkeen 320 komppia toimii varmaan ihan jees. Mulla on jammun ysisatanen, mutta eri merkeillä on eri tyyliset kompit, joten siksikin "korkki" kiinnostais. Kuuntelin demosoundeja/komppeja netistä ja mukavilta kuulostivat.

AnteroJokinen
20.09.2012 21:59:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En halua tehdä uutta ketjua, koska tämä on jo täällä.

Olisin myös kiinnostunut kyseisestä soittimesta. Olisiko tästä ainesta bänditouhuihin? Keikkailuun ja biisintekoon.

Tietty, jos haluaa piano/strings settiä vetää painotetuilla koskettimilla ja sen lisäksi sooloilla, ehkä painotettu keikkapiano + kevyt syna olisi järkevämpi ratkaisu? Eikä ostaa yhtä tälläistä keyboardia...

Pianoa on tullut soiteltua paljon, mutta eri laitteista ei ole kokemusta :/

www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
bespeco
19.10.2012 00:54:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on sekä PA 500 että PA 588. Kyseessä sama soitin, mutta toisessa on pianokoskettimisto. Niillä oon tehnyt keikkoja ja biisientaustoja ja erinomaisesti ovat toimineet. Soundit ovat hyviä ja kaikin puolin laatupelejä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti