Muusikoiden.net
08.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hammond SK1 - Suomalaiset käyttöohjeet?
1
Kari67
05.12.2011 12:31:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,
Isäni hankki itselleen uuden Hammond SK1:n puoli vuotta sitten. Maahantuoja lupasi toimittaa suomenkieliset käyttöohjeet, mutta niitä ei ole vielä hänelle lähetetty. Onko jollain tietoa, löytyisikö tuollaiset suomenkieliset käyttöohjeet netistä jostain? Näin voisin tulostaa ja lähettää ne hänelle.

Bronks
05.12.2011 21:31:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä usko, että on moista olemassa. Power Soundissa ovat tavanneet suomennella niitä ohjeita itse varsin kotikutoisesti, joten siksi kestänee. XK3c:henkin tuli suomenkielinen ohjeläpyskä vuoden viipeellä. Muita maahantuojiahan Hammondilla ei ole, joten kuka niitä ohjekirjoja suomentaisi.

Don't take me serious, I'm just playing.
Kari67
06.12.2011 00:01:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bronks: Enpä usko, että on moista olemassa. Power Soundissa ovat tavanneet suomennella niitä ohjeita itse varsin kotikutoisesti, joten siksi kestänee. XK3c:henkin tuli suomenkielinen ohjeläpyskä vuoden viipeellä. Muita maahantuojiahan Hammondilla ei ole, joten kuka niitä ohjekirjoja suomentaisi.

Kiitoksia. Täytynee hankki nähtävästi englanninkielinen ohjeistus ja suomennella itse..?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti