Muusikoiden.net
09.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ENSONIQ MR-RACK probleema
1
Shargon
29.10.2011 09:04:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmonen ongelma mitä googlettamalla en oo oikeen löytänyt tässä moddulissa(oikea san? oon aika pihalla näistä). Masiinassa toimii näyttö ja kun potikoista kääntää ja nappia painaa ni kaikki toimii. Lätkäsen ohjeiden mukaan demo biisin soimaan. Ni kuuloke ku takapuolen outs lähdöistä ei kuulu mitään. Tiiän kyl jottain mideistä mut en oo ikinä kytkeny moista synaan(semmonen casion midi in out varustettu) ihan varma ees miten sen pitäis siinä sit toimii. Cubasella en oo käyttäny tässä versiossa midejä lainkaan(cubasella vissiin lainkaan. Piirtelin joskus rumpui ja kyrpiinnyin 5 minuutis).

Eli onk mahdollista et edellinen käyttäjä ois hävittäny tai tehny demo biisille jotain. Ja pitäiskö sen audio tulla kuulokkeista ihan vaik se ei oo kiinni midi piuhoilla missään. Eikä sinne syötetä mitään(demo song playing).

Oonhan mä googlettanu ja lueskellu syna/midi juttui enempi ku elämässäni ennen mut jos joku selittäis hyvin yksinkertaisesti asian.

Olin sitä jo myymässä mut sit ku kokeilin ni enhän sinne mahdollisesti viallista voinu lähettää. Nyt lukenu enempi vehkeestä ja alkanu kiinnostaakki. Kaikkee saa varmaan softanakin mut jotenki helpompi mulle ymmärtää ku on konkreettinen mötikkä tos. Jos sitä innostuis vaik enempi kikkailee syntikkoiten ja muitten kaa.

Sorry väärät termit ym epäselkee selostus

thanks

JPQ
29.10.2011 13:31:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Demobiisit eivät tarvitse midi kaapelita missään tuntemassani synassa. Eikä niille taida oikein ainakaan kovin monessa voida tehdä edes mitään.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti