Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: E-mu Longboard
1
luukemia
02.10.2011 18:28:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon tässä jonkin aikaa jo odotellut tilipäivää ja katsellut uutta kosketinsoitinta. Oon lähinnä treenaillut skaaloja, sointuja ja muutamia biisejä Kawai X110 lelulla.

Mä haluaisin siis koskettimet joilla säveltelisi kotona tietokoneella, mutta jonka saisi myös mukaan jos kaverien kanssa tulee jotain yhteistä musisointia. Mulla ei oo läppäriä joten pelkkä midi-kiippari ei silloin riitä. Fyrkkaa on varaa laittaa pari sataa ja oonkin katsellut tämmöstä:

http://www.thomann.de/fi/emu_longboard.htm

Olin tuosta alkuun innoissani koska siinä on simppelisti tärkeimmät jutut ja youtube-videoiden perusteella jotkut soundit oli jopa tosi hyviä. Siinä on noita nupikoitakin hienosäätöön yms. Toimii myös midi-kiipparina.

Kovasti löysin kohtalaisia arvosteluja siitä, mutta yhdellä saitilla kaikki lyttäsivät sen roskaksi, e-mun itsemurhaksi, täysin hyödyttömäksi leluksi.

Onko kellään kokemuksia, nähnyt/kuullut/kokeillut tuollaista? Mikään megasyntikkahan tuo ei ole, mutta pärjäisikö sillä muutaman vuoden harrastusolosuhteissa?

Tullut myös CME:n UF60 mallia katseltuna, mutta kun se tosiaan on vain midi.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti