Muusikoiden.net
08.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha PSR-S900
1
caitsu
27.09.2011 17:11:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisko kenelläkää tietoa mistä sais hankittua suomenkieliset ohjeet tähän vehkeeseen??

Englanniks löytyy netistä , mutta mun kielitaidolla ei niitä lueskella ! :)

Quru
28.09.2011 08:53:02

caitsu: Olisko kenelläkää tietoa mistä sais hankittua suomenkieliset ohjeet tähän vehkeeseen??

Englanniks löytyy netistä , mutta mun kielitaidolla ei niitä lueskella ! :)

Yleensä sillä tavalla, että ostaa jostain muualta kuin saksalaisesta postimyyntiliikkeestä jos haluaa suomimanuaalin.

"Itsehän en tytöistä niin välitä, mutta itseäkin hämmentää miten kyseinen neiti ei ole edes sieltä rumimmasta päästä. " - M4ss3 m/
caitsu
28.09.2011 10:33:08

Quru: Yleensä sillä tavalla, että ostaa jostain muualta kuin saksalaisesta postimyyntiliikkeestä jos haluaa suomimanuaalin.

mä ostin ton vehkeen käytetttynä...ja ihan oli suomalainen omistaja, mutta oli päässy ohjeet häviimään

EP
28.09.2011 11:28:41

caitsu: mä ostin ton vehkeen käytetttynä...ja ihan oli suomalainen omistaja, mutta oli päässy ohjeet häviimään

Jos on Suomesta ostettu uutena maahantuoja saattaisi hyvinkin auttaa asiassa.

Kaikista musiikin eri tyylilajeista löytyy sekä hyvää, että huonoa (Eli humpasta rokkiin ja jatsiin, klassistakaan unohtamatta)
caitsu
28.09.2011 21:16:43

EP: Jos on Suomesta ostettu uutena maahantuoja saattaisi hyvinkin auttaa asiassa.

Mitkäs ne viralliset sivut nyt olikaa?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti