Muusikoiden.net
10.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ravintolat jossa pianomusiikkia, missä?
1
spaze
25.09.2011 20:09:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitetaas pystyyn lista paikoista missä voi nauttia hyvästä ruoasta tai drinkeistä kuunnellen hyvää piano musiikkia. Itse olen pääkaupunkiseudulta joten kaipaisin tämän seudun paikkoja, mutta listatkaa toki oman paikkakuntanne pianoravintolat.

pekka montin
26.09.2011 08:20:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spaze: Laitetaas pystyyn lista paikoista missä voi nauttia hyvästä ruoasta tai drinkeistä kuunnellen hyvää piano musiikkia. Itse olen pääkaupunkiseudulta joten kaipaisin tämän seudun paikkoja, mutta listatkaa toki oman paikkakuntanne pianoravintolat.

Porissa löytyy tältä istumalta parikin mestaa:

-Kulttuurikulma
-Kirjakauppa

Porin Rattis mainittakoon kuitenkin parhaimpana jossa kuullaan livemusaa joka Torstai ja teemana yleensä Jazz, poikkeuksia lukuunottamatta. Rattis on myös päässyt esille Vares elokuvassa.

Luotettava.
KanttoriPiiparinen
26.09.2011 18:12:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spaze: Laitetaas pystyyn lista paikoista missä voi nauttia hyvästä ruoasta tai drinkeistä kuunnellen hyvää piano musiikkia. Itse olen pääkaupunkiseudulta joten kaipaisin tämän seudun paikkoja, mutta listatkaa toki oman paikkakuntanne pianoravintolat.

Tämä on taivaanvanhaa tietoa: Itse soittelin hesassa ainakin Königissä, Omenapuussa ja Kultaisessa Härässä. Vieläköhän näistä yksikään on pystyssä?

Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
pekka montin
26.09.2011 21:04:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KanttoriPiiparinen: Tämä on taivaanvanhaa tietoa: Itse soittelin hesassa ainakin Königissä, Omenapuussa ja Kultaisessa Härässä. Vieläköhän näistä yksikään on pystyssä?

Huhun mukaan Hesassa osa näistä menneistä ja jäljellä olevista Jazzikapakoista kärsii väestökadosta. Uskon sen. Kovat vuokrat ja jos siihen päälle ei tule tukea mistään suunnasta, jää ainoaksi vaihtoehdoksi laittaa lappu luukulle.

Luotettava.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti