Muusikoiden.net
04.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pianon vuokraus
1
Carion
15.09.2011 17:19:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tietoa onko mistään mahdollista vuokrata pianoa kk-maksulla ?

Oli vaan juttua että jotkut yritykset vuokraa pianoja kotikäyttöön minimissään 6kk sopimuksella, ja pianon voi vuokrausajan jälkeen ostaa mikäli se miellyttää ja maksetut vuokrat vähennetään pianon ostohinnasta tiettyyn rajaan asti. Tai jotain ton tyylistä?

Tämä tuntuisi itselle aika hyvältä järjestelyltä kun pianon ostaminen suoraan tuntuu aika hurjalta varsinkin kun ei kokemusta tai tietoa ole hirveästi pianon ostoon liittyen.

Lähinnä mietin Yamaha tai Samick pianoa, ehkä Kawai ?

baron
15.09.2011 17:34:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Carion: Onko kellään tietoa onko mistään mahdollista vuokrata pianoa kk-maksulla ?

Oli vaan juttua että jotkut yritykset vuokraa pianoja kotikäyttöön minimissään 6kk sopimuksella, ja pianon voi vuokrausajan jälkeen ostaa mikäli se miellyttää ja maksetut vuokrat vähennetään pianon ostohinnasta tiettyyn rajaan asti. Tai jotain ton tyylistä?

Tämä tuntuisi itselle aika hyvältä järjestelyltä kun pianon ostaminen suoraan tuntuu aika hurjalta varsinkin kun ei kokemusta tai tietoa ole hirveästi pianon ostoon liittyen.

Lähinnä mietin Yamaha tai Samick pianoa, ehkä Kawai ?

Missä päin Suomea olet?
Ainakin stadilaisista pianolafkoista onnistuu.

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Carion
15.09.2011 18:13:22

Olen Vantaalta, ja käynyt kokeilemassa pianoja Helsingin ja Vantaan F-musiikeissa sekä Pianokeskuksessa Helsingissä.

En tiedä tekevätkö nuo liikkeet kyseistä systeemiä, ainakaan en nyt ihan heti löytänyt googlettamalla.

Onko täällä lähistöllä muita alan liikkeitä joissa kannattaisi vierailla ? Kaiken hyödyllisen infon aiheeseen liittyen saa kirjottaa tänne =)

baron
15.09.2011 18:44:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Carion: Olen Vantaalta, ja käynyt kokeilemassa pianoja Helsingin ja Vantaan F-musiikeissa sekä Pianokeskuksessa Helsingissä.

No eiks nuo sitten vuokraa? Ainakin mä oon luullut niin.

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
spaze
16.09.2011 06:51:42

Herää kysymys että onko se nyt niin vaikeaa ottaa puhelin käteen ja soittaa noihin paikkoihin sen sijan että viettää aikaa googlettamalla tietoja? Ja kun kyseistä tietoa ei löydy sieltä niin sitten tullaan kysymään täältä ja odotellaan vastausta "asiantuntijoilta" jonka olisi saanut minuutissa soittamalla.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti