Muusikoiden.net
07.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Digipianoa ostamassa (Roland RP201)
1
Carion
15.09.2011 00:26:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli siis olen soitellut vajaat 3 kuukautta koskettimia ja nyt tarkotus olisi ostaa digipiano joka olisi mahdollisimman lähellä oikeaa ainakin kosketuksensa puolesta, ja hinta about 1000-1500e.

http://www.roland.com/products/en/RP201/

Tällanen on tullut vastaan ja kokeillutkin olen, vaikutti hyvältä mutta en paljoa tiedä näistä vielä.

Onko täällä kellään kokemusta ym. tietoa kyseisesta digipianosta? Voi myös ehdottaa muita kuin tuota RP201.

baron
15.09.2011 12:11:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Carion: Onko täällä kellään kokemusta ym. tietoa kyseisesta digipianosta? Voi myös ehdottaa muita kuin tuota RP201.

Jotkut tykkää rollesta, toiset jammusta, ei kai voi sanoa kumpi olisi parempi?
Esim
YAMAHA YDP-161 B

You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
spaze
15.09.2011 12:51:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen jossain vaiheessa päivittämässä digipianoni Korg SP-170:stä johonkin minimutkaisempaan ja harkinnassa ovat juuri Roland RP 201 ja Yamaha YDP-161.

Jotenkin mitä itse olen näitä kokeillut niin soittotuntuma kummassakin lähellä akustista pianoa mutta sitten pianosoundi on mielestäni Rolandissa aidompi.

Hinta noissa on aikalailla sama joten en tiedä kannattaako hintaan vedota. Toisaalta muistan nähneeni Yamahan hinnan sijoittuvan 800 euron paikkelle Vantaan Fasulla, en mene takuuseen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti