Muusikoiden.net
11.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Koskettimien äänitys läppärillä
1
Terzi
15.08.2011 12:17:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä vaihtoehtoja on tarjolla, jos haluaa äänittää koskettimia läppärillä? Onnistuuko ihan vain kylmästi mikkiliitännän kautta, vai tartteeko jotain laitteistoa väliin, jonka kautta äänittää? Koneestani ei löydy line-in-liitäntää, mutta olen ymmärtänyt, että monissa läppäreissä se olisi integroitu mikkiliitännän kanssa yhteen, vai olenko ihan väärässä?

spaze
15.08.2011 12:32:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen hoitanut homman ihan uros/uros piuhalla niin, että pianosta kuulokeliitäntään ja läppärissä mikkiliitäntään. Ihan hyvin on toiminut jahka vaan saa nauhoitustason säädettyä niin ettei ole liian hiljainen tai ettei särje.

Toinen vaihtoehto, jos siis haluat nauhoittaa pianonsoittoasi, on nauhoittaa soitot MIDI tiedostoon jolloin voit laittaa musiikin soimaan esimerkiksi Reason Pianos tai PianoTeq ohjelmien kautta. Itse nauhoitan tyttöjeni pimputuksia Red Dot Forever nimisellä ohjelmalla joka on täysin ilmainen ja todella kevyt ohjelma. Se ei tee muuta kuin nauhoittaa soittoa ja konertoi sen MIDI tiedostoksi. Suosittelen!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti