Muusikoiden.net
07.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soitin haussa
1
maama2
23.05.2011 03:07:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko vinkkejä, mikä soitin vastaisi hakukriteerejäni?

Haluaisin soittimen, jossa on puolipainotettu koskettimisto ja johon saisin hommattua Yamaha cp70:tä äänen ja muitakin. Haluaisin Yamaha cp70:n, mutta kosketinsoitin voisi mun tapauksessa olla parempi vaihtoehto. Cp70 on kallis ja harvinainen, eikä sille ole oikein tilaakaan.

Se, että soittimella saisi tehtyä demoja olisi plussaa, mutta ei välttämätöntä.

En tiedä juuri mitään näistä soittimista, joten olen erittäin kiitollinen kaikesta avusta.

Juho L
23.05.2011 06:53:47 (muokattu 23.05.2011 06:55:10)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Periaatteessa mikä tahansa työasema vastaa näitä kriteereitä ja niitä soittimia on maailma väärällään. On Fantomia, Motifia, Tritonia, M50:tä ja näiden erinimisiä johdannaisia.

Mikä mahtanee olla budjetti?

"...more humane, more thoughtful, more understanding."
"Esto quod es"
JPQ
23.05.2011 22:47:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CP-sarjan soittimien ääninäytteitä ei taida olla vaan mihinkään Rolandini eksynyt. Korgeista en tiedä. ja ainakin osan Yamahoistakin samplet on ilmeisesti surkuhupaisia mitä olen käsittänyt...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti