Muusikoiden.net
03.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Monipuolinen lyhyt MIDI-koskettimisto
1
elampen
08.03.2011 07:49:13 (muokattu 08.03.2011 08:01:43)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etsin kosketinsoitinta joka täyttäisi nämä kriteerit: 49 kosketinta, semi-weighted keyboard, aftertouch, ja lisäksi toimiminen audiointerfacena (XLR ja plugi) ja USB-yhteys tietokoneeseen.

Nyt minulla on käytössä Novation Xio 49, ja se on muuten OK, mutta koskettimet ovat niin urkumaiset että ne ovat pianotyyppisten saundien soittamiseen liian epäsensitiiviset. Velocityä tulee liikaa tai liian vähän.

Ainoa Thomannilta löytämäni on tämä,

http://www.thomann.de/fi/cme_vx5.htm

Ja tietysti se on sitten kaikkein kallein noista 49 koskettimen MIDI-kontrollereista.

EDIT: Eikä siinä ole phantom power XLR-liitäntää, kuten ei pikavilkaisulla noissa muissakaan. Vain Novationissa näkyy olevan tämä kätevä ominaisuus.

Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.
Quru
08.03.2011 11:50:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta suosiolla erillinen audiointerface. Noilla kriteereillä yhteen laitteeseen jää niin vähän tarjontaa, että joudut pakostikin tekemään isohkoja kompromisseja.

"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
elampen
08.03.2011 12:47:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Osta suosiolla erillinen audiointerface. Noilla kriteereillä yhteen laitteeseen jää niin vähän tarjontaa, että joudut pakostikin tekemään isohkoja kompromisseja.

Minulla on Mbox2, mutta haluan pitää matkavarustuksen niin yksinkertaisena kuin mahdollista. Jos Xion koskettimisto olisi parempi, nykyinen setti olisi täydellinen.

Kyllä elämä on ihmisen parasta aikaa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti