Muusikoiden.net
04.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sähköpianon kosketinongelma
1
Ambre
07.03.2011 16:58:13 (muokattu 07.03.2011 17:02:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
Minulla olisi tollanen Yamaha Clavinova CLP-950 sähköpiano, joka on jo useita vuosia vanha. Ongelmana on että muutamat koskettimista jäävät alas/nousevat turhan hitaasti soittaakseni niillä kovinkaan nopeasti.

Tutkinnan tuloksena löysin keskusteluja englanniksi, joissa todettiin ongelma näissä pianoissa yleiseksi.

Onko kellään täällä ollut vastaavia ongelmia näillä Clavinova pianoilla, ja jos on, onko ne korjattu itse vai pistetty huoltoon (ja miten, jos itse on korjattu)?

Lähetin kyllä viestiä jo F-musiikkiin (josta piano on ostettu), ja sanoivat että korjata voisivat. Nyt siis vain odottelen soittoa tai sähköpostia, jonka oletan tulevan huomenna, mutta mielenrauhaa en jotenkin saa, kun en tiedä tälläisen huollon hintaa, kun takuukin on jo aikoja sitten mennyt ja muutkin paperit roskissa. (aikasen pienikokoinen huolto, sen mukaan mitä olen kuullut)

Toiset kysymykseni ovat että olisiko kellään luotettavaa arviota huollon hinnasta, ja tuleeko huoltaja kotiini tekemään huollon, vai pitääkö piano jotenkin kuljettaa F-musiikkiin?

Muokkaus, huomasinkin juuri että saattaapi olla väärä alue kysymykselle, pahoittelen, jos olen oikeassa :D

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti