Muusikoiden.net
04.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kuinka saan soittoa tallennettua läppärille?
1
Basilius
10.02.2011 15:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on rolandin soitin jonka saan midi-usb kaapelilla läppäriin kiinni mutta en ole mikään tietokone-ekspertti, enkä osaa tallentaa soittoa koneelle, olen jotain ohjelmia kokeillut ladata koneelle (audacity, fruity loops, multitrackStudio) mutta en ole niillä onnistunut muuten kuin mikrofonin kautta, mikä nyt ei kuitenkaan ole tarkoitus. Läppärissä on windows 7.

Kiitos mahdollisesta avusta!

Quru
10.02.2011 15:59:43

Basilius: Mulla on rolandin soitin jonka saan midi-usb kaapelilla läppäriin kiinni mutta en ole mikään tietokone-ekspertti, enkä osaa tallentaa soittoa koneelle, olen jotain ohjelmia kokeillut ladata koneelle (audacity, fruity loops, multitrackStudio) mutta en ole niillä onnistunut muuten kuin mikrofonin kautta, mikä nyt ei kuitenkaan ole tarkoitus. Läppärissä on windows 7.

Kiitos mahdollisesta avusta!

Midi ei kuljeta äänidataa, vaan ohjausdataa, eli se tarvitsee koneelta jonkun äänilähteen joka syö midiä. VSTi-hostiksi tietokoneelle vaikka edullinen Reaper (30pv trial, toimii senkin jälkeen ilmaiseksi) ja siihen joku VSTi-instrumentti. www.kvraudio.com tuolta löytyy niitä. Siitä kun lähdet itse tutkimaan niin eiköhän kohta soi.

Tästä aiheesta olisi kyllä seikkaperäisen FAQin paikka, sen verran usein kysytään.

"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
Dolly_Keys
10.02.2011 17:13:05

Quru:
Tästä aiheesta olisi kyllä seikkaperäisen FAQin paikka, sen verran usein kysytään.

MIDI-FAQ löytyy tuolta Tietokoneet ja musiikkiohjelmat -osiosta
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=7472

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti