Muusikoiden.net
07.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Edullinen masterkeyboard hakusessa, suosituksia?
1
Noxe
11.01.2011 13:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli harkitsen tässä ostaa edullista midi masterkeyboardia ja en osaa päättää mikä olisi hintalaatu suhteeltaan hyvä. Hinta pitäisi olla 100-150 euron välissä.

Tuota olen harkinnut. Onko kyseinen peli mistään kotoisin?
http://www.thomann.de/fi/maudio_oxygen_49_3rd_gen.htm

Noxe
11.01.2011 20:04:40

Onko tämä niin tyhmä kysymys ettei tähän viitsi edes kukaan vastata? Vai onko tämä väärällä alueella?

JPQ
11.01.2011 20:18:04 (muokattu 11.01.2011 20:18:58)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka olen itsekkin ollut kärsimätön hän joka tietää (jos joku tietää) ei vältämättä ole paikalla mulle ensinnäkin kysymässi tuo kolmas sukupolvi tms on ylläri eli tullut niin etten ole huomannut asiaa. Eräskin henkilö tuntui ainakin joskus olevan täällä vain noin kerran kuussa ? paikalla... ja häneltäkin olisin yhtä juttua joskus kysynyt.
Hän taas oli omaan juttuuni ainoa oikea vastaamaan. ja hänen muita yhteystietojaan en edes tiedä...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Quru
11.01.2011 21:17:01

Uusimmassa Keyboard magazinessa oli juttua budjettikontrollereista.

http://keyboardmag.com/article/123431

Keyboardmagin jutut ovat aika ympäripyöreitä aina, mutta eiköhän tuosta jotain saa irti.

"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti