Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roland Juno G
1 2
HK
05.01.2011 02:47:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ownarilla jäänyt taas levy päälle.
 
Peltikorva puupäässä.
Quru
05.01.2011 13:29:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HK: Ownarilla jäänyt taas levy päälle.
 
Se nyt vaan taitaa olla niin, että tällä hetkellä Kurzweilin PC3 on melkeinpä ylivoimainen hinta-laatusuhteeltaan tuossa työasemaluokassa.
 
"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
Quru
05.01.2011 13:29:55 (muokattu 05.01.2011 13:30:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuplat, sano Lars.
 
"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
HK
07.01.2011 00:50:37 (muokattu 07.01.2011 00:52:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Se nyt vaan taitaa olla niin, että tällä hetkellä Kurzweilin PC3 on melkeinpä ylivoimainen hinta-laatusuhteeltaan tuossa työasemaluokassa.
 
Ollakseen niin kovin ylivoimainen, kovin vähän niitä näkyy käytössä. Tätä ylivoimaisuutta PC3:sesta on jauhettu jo aika monta vuotta. Aina tuntuvat samat veijarit olevan äänessä.
 
Eipä siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. :)
 
Peltikorva puupäässä.
Quru
07.01.2011 00:56:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HK: Ollakseen niin kovin ylivoimainen, kovin vähän niitä näkyy käytössä. Tätä ylivoimaisuutta PC3:sesta on jauhettu jo aika monta vuotta. Aina tuntuvat samat veijarit olevan äänessä.
 
Eipä siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. :)

 
Meinasin lähinnä hinnanlaskun jälkeen, se tapahtui tuossa vähän aikaa sitten. Jos vaihtoehtona on vaikka Juno Stage ja tuo Kurre (euroopassa about samassa hintaluokassa), on vaikeaa löytää muita etuja Stagelle kuin keveys.
 
Kaikilla vaan on punaiset laitteet. Perhanan Clavia-ylivalta.
 
"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
HK
07.01.2011 00:59:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Meinasin lähinnä hinnanlaskun jälkeen, se tapahtui tuossa vähän aikaa sitten. Jos vaihtoehtona on vaikka Juno Stage ja tuo Kurre (euroopassa about samassa hintaluokassa), on vaikeaa löytää muita etuja Stagelle kuin keveys.
 
Kaikilla vaan on punaiset laitteet. Perhanan Clavia-ylivalta.

 
Clavianpunainen spraymaali ei montaa euroa paikallisessa motonetissä maksa, jos se siitä on kiinni! ;)
 
Peltikorva puupäässä.
Quru
07.01.2011 01:02:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HK: Clavianpunainen spraymaali ei montaa euroa paikallisessa motonetissä maksa, jos se siitä on kiinni! ;)
 
Maalaan Motifini punaiseksi vielä tänään, ehtii huomisen keikalle maali kuivua!
 
"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
Quru
07.01.2011 13:04:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HK: Ollakseen niin kovin ylivoimainen, kovin vähän niitä näkyy käytössä. Tätä ylivoimaisuutta PC3:sesta on jauhettu jo aika monta vuotta. Aina tuntuvat samat veijarit olevan äänessä.
 
Eipä siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. :)

 
Offtopicia, mutta Kurzweilin edustaja kirjoittelee Harmony Centralissa. PC3 on myynyt ilmeisesti varsin hyvin ja Kurzweil on talouslaman aikana jopa rekrytoinut lisää työntekijöitä kolmen suuren vähentäessä:
 
http://acapella.harmony-central.com … &p=41857255&viewfull=1#post41857255
 
Lueskelin tuon tässä äsken ja tuli tämä ketju mieleen. Ei minulla itselläni ole edes Kurzweiliä, ei ole opiskelijalla rahaa. Tosin aikomuksena on tämän vuoden aikana korvata wanha kunnon Motif PC3:lla.
 
"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
ownar
07.01.2011 22:14:03 (muokattu 07.01.2011 22:48:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HK: Ollakseen niin kovin ylivoimainen, kovin vähän niitä näkyy käytössä. Tätä ylivoimaisuutta PC3:sesta on jauhettu jo aika monta vuotta. Aina tuntuvat samat veijarit olevan äänessä.
 
Eipä siinä mitään, antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. :)

 
Tässä juuri näkyy se rolandin MARKETOINTI miehistön ylivoimaisuus... Siksi täällä kerronkin asiat niinkun ne ovat. Jos sinulla on jotain kurzweilia vastaa, niin miksi et osaa tuoda niitä ominaisuuksia esille jotka tekee saman hintaisesta juno stagesta paremman? Se nyt on vaan fakta, että Kurzweilin syna osio ja miltein koko laite ON ylivoimainen jos ei hae jotain tiettyjä sampleja (tai juuri jotain tiettyä efektiä).
 
Enivei se nyt on ihan sama paljon mitäkin myydään. Kurzweililla suomessakin saa vaan 2? paikasta ja kokeilu on vaikeaa niin en ihmettele kauheasti asiaa. (vaikka tilastoja en tiedäkkään)
 
Hmm... Itse hankin laitteen puol vuotta sitten. Sitä ennen en ole keskusteluun osallistunut. Ja silloin laite maksoi jotain vähän alta 1800. Silloin se oli siis kuitenkin eri hinta sarjassa. Silloin olisin varmasti suositellut mm. Korgin M3 samasta hintaluokasta. Mutta jos joku haluaa juuri tonnilla tommosen perus workstation synan, niin PC3:sta saa aika paljon vastinetta rahalleen.
 
Teetkös töitä rolandille =D?
 
Enivei minun vertailu on täysin reilu, ja en muistaakseni älyttömästi esitellyt mielipide asioita faktoina (ehkä lukuunottamatta rolandin hammondi ääntä). Suosittelen sinuakin kertomaan laitteista ja siitä miksi olen väärässä sensijaan, että alat kertomaan kuinka samat (ilmeisesti eri) veijarit ovat äänessä. Jos et löydä mitään syytä miksi kurzweil ei ole niin hyvä, niin sitten ei varmaan kauheasti ole väliä jos mainostetaankin? (vaikka en itse kyllä mainostamiseen ole IMHO sortunut).
 
Ja omistan noista kummatkin, että en nyt sanoisi olevani puolueellinen (rolandilta sonic Sällin). Omistan myös korgin laitteita. Mutta tonnin pintaan kurzweil on erinomainen työasema hintaansa nähden.
 
JPQ
07.01.2011 23:34:39 (muokattu 07.01.2011 23:55:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän juno stagessa toisin kuin kurzweilissa saa kahden eri rom samplen välille ringmodin (jota ei minusta kurzweil salli) mutta juno geen pohjalta soundi sellainen että eipä sille oikein käyttöä ole. eri juttu va tyypin ringmod joka osalle aaltomuodoista onnistuu kurressakin eli rolandissa ihan mitkä vain rom samplet. tässä yksi ero ja sen laatu tosin sellainen ettei sitä juuri tuu tarvinneeksi. toisin kuin virtuaali analogissa tuo ei minusta oikein toimi kuitenkaan ihan niin hyvin.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Quru
08.01.2011 15:37:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ownar: Tässä juuri näkyy se rolandin MARKETOINTI miehistön ylivoimaisuus... Siksi täällä kerronkin asiat niinkun ne ovat. Jos sinulla on jotain kurzweilia vastaa...
...

 
Ei kai tässä nyt tappelemaan aleta. Onhan se nyt kuitenkin niinkin, ettei Kurre sovi kaikille. Jos haluaa presetmasiinan eikä soundinikkarointi kiinnosta, en todellakaan suosittelisi Kurzweiliä. Ja tuo hyväsoundista presetmasiinaa haluava markkinasegmentti on aika suuri nykyään.
 
"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «