Muusikoiden.net
06.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha S 90 XS vai Roland RD 700 GX
1
*Gwen*
27.12.2010 14:05:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Help! Haen keikkapianoa ja käyn taistelua kahden pianon välillä.. Onko kokemuksia näistä ja osaako joku sanoa mitä ero näissä on?

welpe
27.12.2010 15:16:47

Minulla on tuo rd700gx, helvetin hyvä laite, mutta sanoisin, että ota kumpi tahansa, niin pahasti ei mene pieleen.

-welpe

JanneI
27.12.2010 15:48:20

Käy soittamassa itse molempia. Mulle itselle merkkaa eniten se miltä se soitin tuntuu. Noi molemmat soundaa äärettömän hyviltä, suuria eroja ei ehkä niinkään siinä suhteessa ole.

JPQ
27.12.2010 16:10:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JanneI: Käy soittamassa itse molempia. Mulle itselle merkkaa eniten se miltä se soitin tuntuu. Noi molemmat soundaa äärettömän hyviltä, suuria eroja ei ehkä niinkään siinä suhteessa ole.

säätäen lisäksi aika monen laitteen saa lähelle toisiaan. siksi omakaan lista ei ole pitkä.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janus
27.12.2010 16:57:30

Suosittelen ottamaan Roland RD-700NX -mallin vertailuun mukaan... speksit ei näytä paperilla eroavan ihan liiaksi GX:stä, mutta eroja uudemman mallin eduksi on aika hurjasti aina soittotuntumasta lähtien. Esim. SRX-laajennuspaikat on poistettu - mutta tämän vastapainoksi sample-ROM on alusta lähtien täytetty todella laadukkailla ja käyttökelpoisilla soundeilla (suuri osa kuulosti täysin uusilta sämpleiltä, vaikka "RD-klassikkosoundeja", kuten tietyt pädit, D-50 -kellot, vokaalisämplet jne. löytyykin). Paletti on siis laitettu uusiksi "pelkkien" pianosoundien lisäksi myös monelta muulta osin.

*Gwen*
28.12.2010 01:56:47

Eli onkos Roland RD 700 NX uudempi versio GX:stä? Thomann on näköjään lopettanut GX:n myymisen...

Petrucciani
29.12.2010 00:13:58

Onko kellään tietoa / kokemusta, ovatko uuden NX:n E-pianot käytännössä samat kuin GX:ssä? GX:ssähän E-pianot olivat jo tätä SuperNatural -tekniikkaa, joten olettaisin (ja siltä myös demot kuulostaa), ettei ainakaan suurempia laadullisia muutoksia ois niihin tullut...?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti