Muusikoiden.net
07.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yamaha Tyros
1
Raimoeinari
24.12.2010 23:52:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkohan kenelläkään tietoo kuinka hyvin Tyros 1 sopii keikalle? Tällä hetkellä mulla on Ketron XD9 ja se pelittää hyvin.

KoskPaavo
26.12.2010 16:07:36

Sopiihan se , vaikka en kyllä näkis hirveitä eroja ihan tanssikeikkaa soittaessa, omasta mielestäni Ketronsoundit sopivatkin paremmin perinteisempään musiikkiin. Vaan makuasia tuo on. Mulla on Ketron SD5 , hyvin riittää.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Raimoeinari
26.12.2010 19:17:39

Kiitoksia paljon toi oli hyvä tieto. Joten jatkan Ketronilla. Mun mielestäni se jammu on liian monimutkainen soitin,siis Tyros.

KoskPaavo
26.12.2010 19:55:25

Raimoeinari: Kiitoksia paljon toi oli hyvä tieto. Joten jatkan Ketronilla. Mun mielestäni se jammu on liian monimutkainen soitin,siis Tyros.

Mulla oli kanssa XD9 , sen muovikuoret ei oikeen kestänyt mun keikkailua ja toisekseen näyttöön tuli kosketushäikkää, liittyy siihen kun on omat kaiuttimet niin tärisee.

"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
Raimoeinari
26.12.2010 21:34:43

Mulla on kyllä vielä noi kuoretkestänyt samoin näyttö, mutta kontakti kumit jouduin uusimaan kun niihin oli tullut reikiä.Oli vaikea löytää uusia.Sattumalta sain Kaukomarkkinat Oy;tä.Muuten on ketroni pelittänyt hyvin. Ei ole Kovalevyä vain tavallinen disketti. Olis kiva saada Valssi ja Humppa Suomikomppeja.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti