Muusikoiden.net
07.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Korg 03/RW Synth. MODULE
1
sormipiano
30.11.2010 23:24:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka tietää miten saa korjata ongelman kun laitteen näytöllä Battery Low? Tarkoittaa varmaan äänitiedostojen ylläpitoon ym sisällön muistia ylläpitävää patteria.
Itselläni ei mitään kokemusta sellaisesta, mutta minkäsorttinen paristo se olisi? Ja voiko pariston vaihtaa laitteen ollessaan virran päällä eli ottaako se virtaa sen ajan sähköverkosta? Korjaisin sen itse koska peli on aika museoluokkaa ja ei kannata kallille pajalle kiikuttaa..

Kiitti jos joku todella tietää ratkaisua..

Ville.K
01.12.2010 01:04:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juurikin tätä paristoa tarkoittaa. Itse käytin omaa Oiwaani TopSoundissa huollossa. Ei maksanut hirveitä. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin itse patterin vaihtaminen ei ole älytön toimenpide, mutta soundit pitää olla tallella, sillä pariston vaihto kirjaimellisesti nollaa koko muistin :)

"No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv
tepposal
01.12.2010 11:33:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sormipiano: Kuka tietää miten saa korjata ongelman kun laitteen näytöllä Battery Low? Tarkoittaa varmaan äänitiedostojen ylläpitoon ym sisällön muistia ylläpitävää patteria.
Itselläni ei mitään kokemusta sellaisesta, mutta minkäsorttinen paristo se olisi? Ja voiko pariston vaihtaa laitteen ollessaan virran päällä eli ottaako se virtaa sen ajan sähköverkosta? Korjaisin sen itse koska peli on aika museoluokkaa ja ei kannata kallille pajalle kiikuttaa..

Kiitti jos joku todella tietää ratkaisua..

Ainakin Oiwassa on CR2032 (3 volts lithium paristo). Maksaa muutaman euron. Vaihtaminen on sangen yksinkertaista jos vaan jaksaa avata laitteen. Laitathan kuitenkin virrat pois ja töpselin pois seinästä kun teet sen:)
Tämän ikäluokan vehkeissä on jo patterille pidike mihin se sujautetaan.

Jos on omia patcheja joita tahtoo säilyttää, niin kannattaa tallentaa ne ennen toimenpidettä. Oiwassa factory patchit saa palautettua sisäisestä muistista, mutta en ole varma tästä karsitusta räkkiversiosta.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti