Muusikoiden.net
10.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EKO Tiger 61
1
Nikke90
06.10.2010 21:47:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli ostin huvikseen kirpputorilta tuollaisen Eko Tiger 61 kosketinsoittimen. Osaisiko joku kertoa tuosta soittimesta lisää tietoa koska en oikein löydä netistä mitään kyseisestä laitteesta? Itse en soita pianoa enkä tajua noissa kosketinsoitin asioissa oikein mitään. Onko tämä joku harvinainen laite?

Ville.K
06.10.2010 22:08:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nikke90: Eli ostin huvikseen kirpputorilta tuollaisen Eko Tiger 61 kosketinsoittimen. Osaisiko joku kertoa tuosta soittimesta lisää tietoa koska en oikein löydä netistä mitään kyseisestä laitteesta? Itse en soita pianoa enkä tajua noissa kosketinsoitin asioissa oikein mitään. Onko tämä joku harvinainen laite?

Italialaisia transistoriurkuja. Ei äärettömän harvinainen, mutta ei näitä nyt ihan joka nurkassa ole, kiitos Eläkeläisten ;) Soundi jakaa mielipiteitä, itse oon käyttänyt pienen särön kanssa oikeen mukava räkäurku :)
http://www.combo-organ.com/Others/others.htm#Eko tuolla jotain "tietoa".

"No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv
Leikari
07.10.2010 09:23:57

Ville.K: Italialaisia transistoriurkuja. Ei äärettömän harvinainen, mutta ei näitä nyt ihan joka nurkassa ole, kiitos Eläkeläisten ;) Soundi jakaa mielipiteitä, itse oon käyttänyt pienen särön kanssa oikeen mukava räkäurku :)
http://www.combo-organ.com/Others/others.htm#Eko tuolla jotain "tietoa".

juuripa noin

omastani en luovu

kuuluisin käyttäjä lienee ollut Sun Ra :-)

tonecab
07.10.2010 16:28:00

Ville.K: Italialaisia transistoriurkuja. Ei äärettömän harvinainen, mutta ei näitä nyt ihan joka nurkassa ole, kiitos Eläkeläisten ;) Soundi jakaa mielipiteitä...

Hyvä Eläkeläiset! Näitä on hehkutettukin vähän liikaa. IMHO väärällä tavalla paska soundi...

Leikari
08.10.2010 11:21:23

tonecab: Hyvä Eläkeläiset! Näitä on hehkutettukin vähän liikaa. IMHO väärällä tavalla paska soundi...

mikään soundi ei ole väärällä tavalla paska ellei sitten ole sidoksissa joihinkin konventioihin

oksatboys
13.10.2012 23:05:25 (muokattu 13.10.2012 23:08:42)

Jee treenikämpän tyhjennyksestä perin Tiger junnut. Täysin soiva peli. Soundit on kyllä melkosta...huonommat vielä kun Gem Caravaneissa. Eipä ole kovin monimutkainen kytkentäkään, mitä sisuksia vähän tutkin. Line outista jos vetäsee skittavahvariin niin varmaankin vähä paranee.

E. Ajattelin alkaa tekemään OMB-keikkaa. Tossahan on kompitki!

"Makkara ilahduttaa, kun se on niin perkeleen hyvää." -vvaltsu
The_Batman
25.01.2013 11:39:53

oksatboys: Jee treenikämpän tyhjennyksestä perin Tiger junnut. Täysin soiva peli. Soundit on kyllä melkosta...huonommat vielä kun Gem Caravaneissa. Eipä ole kovin monimutkainen kytkentäkään, mitä sisuksia vähän tutkin. Line outista jos vetäsee skittavahvariin niin varmaankin vähä paranee.

E. Ajattelin alkaa tekemään OMB-keikkaa. Tossahan on kompitki!

Iha normisti tossa tiger juniorissa ei muuten oo line-outtia... Ite ostin viime kesänä normi kitara jackin ja asensin itelleni siihen line outin, mutta volumesta kytkettynä toi lineoutti antaa ainakin semmosen Quentin Tarantino kauhu-häiriöäänen.

Jos jollain on hyviä idiksiä miten tosta pääsee eroon niin kertokaa toki (tosin Eläkeläisten keikallakin sama spooky-taustaääni sieltä PA:sta soi :D )

All this and more.
Leikari
25.01.2013 12:43:48

The_Batman: Iha normisti tossa tiger juniorissa ei muuten oo line-outtia... Ite ostin viime kesänä normi kitara jackin ja asensin itelleni siihen line outin, mutta volumesta kytkettynä toi lineoutti antaa ainakin semmosen Quentin Tarantino kauhu-häiriöäänen.

Jos jollain on hyviä idiksiä miten tosta pääsee eroon niin kertokaa toki (tosin Eläkeläisten keikallakin sama spooky-taustaääni sieltä PA:sta soi :D )

minä olen äänityksissä mikittänyt kaiuttimesta - mielestäni silleen se oikea soundi, joka on .... ööh... tavallaan omassa paikassaan mainio

oksatboys
25.01.2013 15:41:58 (muokattu 25.01.2013 15:45:58)

The_Batman: Iha normisti tossa tiger juniorissa ei muuten oo line-outtia...

Aijaa. Mun urusta roikku pätkä piuhaa, jonka päässä oli plugi. Korvasin tän jakilla, jonka ruuvasin urun kylkeen. Joo kyllähän sieltä kuuluu kauhuääntä, varsinkin jos kompin vola on auki.

Oikean kitaravahvarin läpi en ole päässyt vielä soittamaan, mutta varsin käyttökelpoista soundia sain äänittämällä lineoutista ja Logicista sitten vahvarimallinnos.

"Tää on nyt nykyaikaa nääs eikä näissä hommissa pärjää enää poljettavan urkuharmoonin ja itsetehdyn lipputankoon ripustetun torvikaiuttimen yhdistelmällä." -LHU
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti