Muusikoiden.net
04.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Alkuperäiset patchit Access Virus B:hen
1
discominister
19.09.2010 21:38:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei auta muu kuin kääntyä viisaampien puoleen kun ei vaan omat taidot riitä. Kaikessa lyhykäisyydessään:
Haluisin siirtää alkuperäiset soundit Access Virus b syntetisaattoriin. Kysyin asiasta Accessilta ja sain alkuperäiset patchit .mid tiedostona. Miten saan ne siitä itse synaan? Kysyin asiaa Accessilta ja pitäisi onnistua millä vain sekvensseriohjelmalla. Olen nyt yrittänyt kyseistä toimenpidettä muutamalla eikä vain onnistu. Käsittääkseni tiedosto pitäisi jotenkin soittaa ohjelmasta synaan? Valitettavasti minulla on tällä hetkellä käytössä pelkästään midi-usb johto koneen ja synan välillä, mutta eiköhän tuo silläkin onnistu.

Voisiko joku laittaa "askel askeleelta" ohjeen kuinka tehdä kyseinen toimenpide jollain ilmaisella ohjelmalla. Olisin tästä tuhannesti kiitollinen.

tepposal
26.09.2010 20:47:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

discopriest: Ei auta muu kuin kääntyä viisaampien puoleen kun ei vaan omat taidot riitä. Kaikessa lyhykäisyydessään:
Haluisin siirtää alkuperäiset soundit Access Virus b syntetisaattoriin. Kysyin asiasta Accessilta ja sain alkuperäiset patchit .mid tiedostona. Miten saan ne siitä itse synaan? Kysyin asiaa Accessilta ja pitäisi onnistua millä vain sekvensseriohjelmalla. Olen nyt yrittänyt kyseistä toimenpidettä muutamalla eikä vain onnistu. Käsittääkseni tiedosto pitäisi jotenkin soittaa ohjelmasta synaan? Valitettavasti minulla on tällä hetkellä käytössä pelkästään midi-usb johto koneen ja synan välillä, mutta eiköhän tuo silläkin onnistu.

Voisiko joku laittaa "askel askeleelta" ohjeen kuinka tehdä kyseinen toimenpide jollain ilmaisella ohjelmalla. Olisin tästä tuhannesti kiitollinen.

Ennen kuin pistetään askel askeleelta ohjeita, niin varmista että Virus vastaanottaa sysexää. Ja tosiaan varmista, että MIDI kulkee koneen ja synan välillä yleensäkin. Sitten vain avaat sen MIDI-tiedoston jossa nämä presetit ovat ja painat play.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti