Muusikoiden.net
11.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: midi koskettimet + Guitar pro? ongelma
1
TenSon
30.07.2010 13:18:44 (muokattu 30.07.2010 13:19:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs hommasin tuon Guitar Pro 5. Ja ennestään on jo nämä Midi koskettimet. Nyt oon jo pian tunnin pähkäillyt kuinka saan ne toimimaan yhteen. Oon koittanu säätä kaikki nappeja ja vipuja mutta ei onnistu :) Olisko ketään fiksumpaa joka osais neuvoa?

WT
30.07.2010 13:34:51

Kertoisitko vähän lisää. Kuinka olet kytkenyt midi-koskettimistosi tietokoneeseen? Mikä midi input sinulla on valittuna Guitar Prossa?

TenSon
30.07.2010 13:42:52

WT: Kertoisitko vähän lisää. Kuinka olet kytkenyt midi-koskettimistosi tietokoneeseen? Mikä midi input sinulla on valittuna Guitar Prossa?

se on siihen kuuluvalla usb liitännällä ja tuossa missä lukee ''Midi tulo'' niin siinä ei oo mitään vaihtoehtoja vaikka se soitin on päällä, ja siinä ''Portti laite'' lukee joku ''Microsoft GS wavetable synth'' hmm oon ihan pihalla noista :S

WT
30.07.2010 15:35:11

Hmm. Vaatiskohan se jonkun ajurin asentamisen. Mikä midi-koskettimisto sulla on?

TenSon
30.07.2010 17:38:50

WT: Hmm. Vaatiskohan se jonkun ajurin asentamisen. Mikä midi-koskettimisto sulla on?
Thomann:ilta tilasin puolisen vuotta sitten, ''Midistart-3'' ei ajuria oo ainakaa muissa ohjelmissa tarvinnu :(

Terzi
01.08.2010 18:58:40

Millä tavalla haluaisit sovittaa ne yhteen? En usko, että guitar pro yleensä toimisi ihan niin että johto koskettimiin kiinni ja aletaan soittaa, kun se ei ole oikein siihen tarkoitukseen tehty ohjelma. Vai olenko täysin väärässä?

WT
01.08.2010 20:38:42

Ihan näin tyhmä kysymys: oletko katsonut Guitar Pro:n omia ohjeita?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti