Muusikoiden.net
09.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roland E 60 /80 hukkaa kyttäjän tekemiä asetuksia..
1
rimpishanski
19.07.2010 12:42:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, tietäiskö joku mistä johtuu, että Roland E 60 saattaa hukata käyttäjän tekemiä asetuksia kun käyttäjän laatimat List-asetukset tallennetaan external memoriin.
Kiusallinen vaiva. Olen huomannut, että tallentaessani list-asetuksia Disk & Media osaston kautta external memorille kone saattaa jäädä lataamaan asetuksia pitkäksi aikaa, jopa useiksi minuuteiksi kunnes ilmoittaa tallennuksen olevan valmis. Tämän jälkeen kun yrittää ottaa käyttöön jonkin tehdyistä asetuksista kone ilmoittaa, että program not found ( ei löydy asetusta).
Kun on laatinut ohjelmistonsa piisi piisiltä ja pitäis lähteä keikalle niin kaikki onkin bittien taivaassa sekaisin.
Sisäisessä käyttäjämuistissa on tilaa samoin kuin memorikardillakin. En tiedä mikä konetta vaivaa. Onko yleinenkin vika?
Olisin kiitollinen kokemuksista ja ratkaisuvaihtoehdoista.

Hanski

EP
19.07.2010 14:16:02

rimpishanski: Hei, tietäiskö joku mistä johtuu, että Roland E 60 saattaa hukata käyttäjän tekemiä asetuksia kun käyttäjän laatimat List-asetukset tallennetaan external memoriin.
Kiusallinen vaiva. Olen huomannut, että tallentaessani list-asetuksia Disk & Media osaston kautta external memorille kone saattaa jäädä lataamaan asetuksia pitkäksi aikaa, jopa useiksi minuuteiksi kunnes ilmoittaa tallennuksen olevan valmis. Tämän jälkeen kun yrittää ottaa käyttöön jonkin tehdyistä asetuksista kone ilmoittaa, että program not found ( ei löydy asetusta).
Kun on laatinut ohjelmistonsa piisi piisiltä ja pitäis lähteä keikalle niin kaikki onkin bittien taivaassa sekaisin.
Sisäisessä käyttäjämuistissa on tilaa samoin kuin memorikardillakin. En tiedä mikä konetta vaivaa. Onko yleinenkin vika?
Olisin kiitollinen kokemuksista ja ratkaisuvaihtoehdoista.

Hanski

Mulla (Roland E-50) on kanssa alkanut välillä tekemään tuota samaa (jää pitkäksi aikaa lataamaan) tallennettaessa List -asetuksia, mutta oon vaan kylmästi sammuttanut silloin laitteen ja asetukset on kyllä menny ihan ok niinkuin pitääkin.
Mutta external memory on kyllä pelannut ihan ok, tosin en oo asetuksia sen kautta tallentanutkaan, vaan soittanut biisejä kortille ja siirtänyt sitten ne PC :lle.

http://www.youtube.com/watch?v=h59PQ8GZw3k
EP
19.07.2010 15:24:14

Sellanen tuli vielä mieleen, että eihän sulla ole se "lukitus" tallennussuoja päällä, löytyy luukku laitteen takaa parin ruuvin takana.

http://www.youtube.com/watch?v=h59PQ8GZw3k
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti