Muusikoiden.net
06.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: WLM huoltoa?
1
Geezler
16.07.2010 21:37:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö Suomesta vielä WLM huoltotaitoista ihmistä? Moisia olen hankkimassa ja ounastelen että vintillä vuosia viettäneenä olisivat huollon tai jopa korjauksen tarpeessa.

jurpontor
19.07.2010 09:52:20

Geezler: Löytyykö Suomesta vielä WLM huoltotaitoista ihmistä? Moisia olen hankkimassa ja ounastelen että vintillä vuosia viettäneenä olisivat huollon tai jopa korjauksen tarpeessa.

Kato nyt eka mikä siitä on rikki. Ei välttämättä mikään.

"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
Geezler
19.07.2010 22:47:34

jurpontor: Kato nyt eka mikä siitä on rikki. Ei välttämättä mikään.

No jos vehje on 10v ollut kesämökin vintillä niin eiköhän tuo jonkinlaisen huollon tarpeessa ole. Elkot kuivuneet, kosketutuspinnat happettuneet jne.

jurpontor
20.07.2010 08:08:24

Geezler: No jos vehje on 10v ollut kesämökin vintillä niin eiköhän tuo jonkinlaisen huollon tarpeessa ole. Elkot kuivuneet, kosketutuspinnat happettuneet jne.

No voit tuoda sen mulle edes kokeilematta, sovitaan WLM:n henkiinelvyttämishuollon hinnaksi näin etukäteen vaikka 500€?

Vakavissaan, törkkää se seinään ja soita sillä tunti kaks. Ei se siitä ainakaan enempää hajoa ja tiedät jo valmiiksi sanoa mikä kaikki ei toimi. Tollanen kymmenen vuoden seisonta ei oikeasti ole kovin paljoa. Mä elvytin muutama kesä sitten radion joka oli ollut vintillä '50-luvun alusta. Kaksi konkkaa oli vaihtokunnossa.

Geezler
20.07.2010 08:46:36

jurpontor: No voit tuoda sen mulle edes kokeilematta, sovitaan WLM:n henkiinelvyttämishuollon hinnaksi näin etukäteen vaikka 500€?

Vakavissaan, törkkää se seinään ja soita sillä tunti kaks. Ei se siitä ainakaan enempää hajoa ja tiedät jo valmiiksi sanoa mikä kaikki ei toimi. Tollanen kymmenen vuoden seisonta ei oikeasti ole kovin paljoa. Mä elvytin muutama kesä sitten radion joka oli ollut vintillä '50-luvun alusta. Kaksi konkkaa oli vaihtokunnossa.

Äh, Totta kai hanuri testataan ja soitellaankin aikansa jos toimii.
Tarkoitukseni tässä oli nyt vaan kysyä että onko suomessa huoltomiestä, haluamatta sen enempää ohjeistusta omille toiminnoilleni. Joskus se menee rikki kuitenkin ja vaikkei meniskään niin pitää se huoltopuhdistaa ainakin.
Oliko sulla muuta tähän...?

jurpontor
20.07.2010 09:12:47

Geezler: Äh, Totta kai hanuri testataan ja soitellaankin aikansa jos toimii.
Tarkoitukseni tässä oli nyt vaan kysyä että onko suomessa huoltomiestä, haluamatta sen enempää ohjeistusta omille toiminnoilleni. Joskus se menee rikki kuitenkin ja vaikkei meniskään niin pitää se huoltopuhdistaa ainakin.
Oliko sulla muuta tähän...?

Laita viestiä jos jotain tulee, oon korjannut noita useita. Samoin kuin muita transistoriurkuja. Sinänsähän noitten korjaamisesta selviää kuka tahansa analogielektroniikan perusteet ymmärtävä kaveri, jos ei ole ihan totaalinen nakkisormi mekaniikan kanssa (koskettimistot...)

musamies
20.07.2010 10:25:36 (muokattu 20.07.2010 10:26:50)

Ittellä on Trip:pi. Jotain konkkia vaihdoin siihen tinaamalla.

Jos on osia käytössä ja jaksaa tinailla, kylhän tota voi korjailla vaikka kuinka.

Suurin savotta olisi ehkä drawbarssien liukujen uusiminen ja niitä on tässä mallissa paljon.

Löytyykö Suomesta vielä WLM huoltotaitoista ihmistä?

Kuka tahansa, joka elektroniikasta ymmärtää yhdistettynä siihen, että osat on ulottuvilla.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti