Muusikoiden.net
04.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: M-AUDIO - ProKeys Sono 88
1
incognitus
18.06.2010 22:03:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on noin kolmisen sataa euroa varattuna kosketinsoitinta varten. En tarvitse miljoonaa eri säätömahdollisuutta ja ties mitä muuta extraa soittimeeni, vaan ihan tavallinen pianokin kelpaisi. Aidot pianot vaan maksavat niin paljon, että opiskelijabudjetilla siitä ei uskalla edes haaveilla. Katselin ensin alle 200 euron hintaisia soittimia, mutta niissä oli niin vähän koskettimia verrattuna pianoon, että päätin luopua siitä ajatuksesta. Haluaisin myös, että soittimeni tunnistaa kosketusvoiman, kuten pianokin. Törmäsin tähän malliin Thomannin sivuilla ( http://www.thomann.de/fi/maudio_prokeys_sono_88.htm ) ja kyselisinkin teiltä viisaimmilta, että olisiko tämä minulle sopiva ostos? Mikään ammattilainen kun en ole, niin tuskin edes huomaan mitään sen suurempia eroja missään kosketinsoittimissa. Ja ihan kotikäyttöön tulisi.

Ja jos joku järkevämpi jaksaisi selittää minulle suomeksi (ja vieläpä sillä tavalla että kaltaiseni tohelokin ymmärtää) tämän mallin ominaisuuksista, niin arvostaisin todella!

Kiitos todella paljon jo etukäteen!

xulu
19.06.2010 16:09:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M-audio on järjestään melkoista paskaa, mutta tohon hintaluokkaan ei varmaan hirveesti 88-koskettimisia muitakaan ole.

the purity of German electronic music
EP
19.06.2010 16:37:07 (muokattu 19.06.2010 16:38:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

incognitus: Minulla on noin kolmisen sataa euroa varattuna kosketinsoitinta varten. En tarvitse miljoonaa eri säätömahdollisuutta ja ties mitä muuta extraa soittimeeni, vaan ihan tavallinen pianokin kelpaisi. Aidot pianot vaan maksavat niin paljon, että opiskelijabudjetilla siitä ei uskalla edes haaveilla. Katselin ensin alle 200 euron hintaisia soittimia, mutta niissä oli niin vähän koskettimia verrattuna pianoon, että päätin luopua siitä ajatuksesta. Haluaisin myös, että soittimeni tunnistaa kosketusvoiman, kuten pianokin. Törmäsin tähän malliin Thomannin sivuilla ( http://www.thomann.de/fi/maudio_prokeys_sono_88.htm ) ja kyselisinkin teiltä viisaimmilta, että olisiko tämä minulle sopiva ostos? Mikään ammattilainen kun en ole, niin tuskin edes huomaan mitään sen suurempia eroja missään kosketinsoittimissa. Ja ihan kotikäyttöön tulisi.

Ja jos joku järkevämpi jaksaisi selittää minulle suomeksi (ja vieläpä sillä tavalla että kaltaiseni tohelokin ymmärtää) tämän mallin ominaisuuksista, niin arvostaisin todella!

Kiitos todella paljon jo etukäteen!

M-Audioista tää vois olla paras:

http://www.m-audio.com/products/en_us/ProKeys88.html

Varmaan tällaista itse testasin joku aika sitten ja ei tuntunut hassummalta.
Tosin hintaakin on hiukan enemmän.
Muista edullisimmista kannattais aatella ehkä Priviaa (Casio) varsinkin kotikäyttöön.
E: Unohtamatta käytettyjä laatumerkkejä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti