Muusikoiden.net
08.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Microkorg patches ?
1
smokeonthewater1
18.05.2010 20:47:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiinnostaisi saada kaikenlaisia saundeja tuosta härpäkkeestä, mutta vielä on hakusessa tuo säätäminen, kun vasta ostin vehkeen..

Ehdotelkaa/neuvokaa jotain saundeja ja niitten asetuksia(netistä linkkiä tai kirjottaa tänne)!

esim, iha perus piano/ strings/ synaleadid/ oudot mätöt/ ..yms.. yms.

Play the game, choose a side Learn to lose, fuck your pride!!
jaxen
19.05.2010 14:24:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä siinä on aika hyvät ja hyvintehdyt perus-soundit (mulla on siis se eka malli).

Soundit ja muokkaaminen riippuu tietenkin mitä musiikkia sillä tekee. Itse teen suhinaa ja dronea, joten filtteriä, siniä ja kaikua tulee säädeltyä. Veikkaan, että sen musan piirissä microKorg saavuttaa parin vuoden kuluessa kulttimaineen. Muutenkin puolet huvista on juuri tossa etsimisessä :-D

Tässä mun kamaa, missä melkein kaikki on perkussioita myöten muokattu microKorgilla.
http://soundcloud.com/jaxen

smokeonthewater1
19.05.2010 18:08:48 (muokattu 19.05.2010 18:09:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaxen: Mun mielestä siinä on aika hyvät ja hyvintehdyt perus-soundit (mulla on siis se eka malli).

Soundit ja muokkaaminen riippuu tietenkin mitä musiikkia sillä tekee. Itse teen suhinaa ja dronea, joten filtteriä, siniä ja kaikua tulee säädeltyä. Veikkaan, että sen musan piirissä microKorg saavuttaa parin vuoden kuluessa kulttimaineen. Muutenkin puolet huvista on juuri tossa etsimisessä :-D

Tässä mun kamaa, missä melkein kaikki on perkussioita myöten muokattu microKorgilla.
http://soundcloud.com/jaxen

kiits

Play the game, choose a side Learn to lose, fuck your pride!!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti