Muusikoiden.net
11.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelma, rikkinäiseen soittimeen uusien osien tilaaminen
1
Tuowinen
13.05.2010 14:09:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistan Casio CTK-691 -koskettimet. Vehje onnistui jotenkin menemään rikki (ei tietoa miten) ja kärräsin sen kauppaan korjattavaksi. Musiikkikaupan sedät sanoivat että jokin todella perustava osa pitäisi uusia ja että hintaa remontille tulisi lähemmäs 200e.

Rikkinäinen osa on ilmeisesti jonkinlainen master piirilevy, muistipiirilevy tai vastaava, jolla on hintaa n. 150e. Koska uuden osan hinta on niin korkea, tulisi remontista niin kallis ettei se kannata käytettyyn vehkeeseen joka uutenakin maksoi pyöreät 300e.

Halusin siis kysyä kokeneemmilta kosketinmiehiltä neuvoa, pystyisikö puuttuvaa osaa esim. tilaamaan aasiasta tms halvemmalla kuin mitä Casion Suomen konttorin sedät ovat sanoneet? Vai kannattaako vehje vaan roudata kaatopaikalle?

Tattista jo valmiiksi neuvoista. Varmaan helpottaisi jos osaisin sanoa tarkalleen mikä osa pitäisi uusia. Tätä tietoa ei valitettavasti ole tähän hätään saatavilla.

heavyä: www.myspace.com/fatalembracemusic akustista coverointia: www.myspace.com/duodominico
akisetä
14.05.2010 01:55:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kyllä sanoisin, että tuon hintaluokan soittimeen ei kannata ruveta tekemään remonttia, jos siitä pitää maksaa kolminumeroisia summia. Vähän sama juttu jos tekisi 800 euron remontin tuhat euroa maksaneeseen autoon, jolla ei ole enää juuri mitään arvoa. Itse omistan casion WK-3500 mallin (jossa muuten on tasan samat soundit kuin CTK691-mallissa), enkä sijoittaisi siihen yhtään euroa, mikäli siihen joku vika tulisi. Vaihtoon menisi samantien koko vehje.

Niin valitettavaa kuin se onkin, mutta on pakko todeta, että casiot erikseen ja oikeat soittopelit erikseen. En halua olla tyly tai masentava, mutta casion omistajana tämä on minun mielipiteeni.

JPQ
14.05.2010 18:13:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoisin samaa ja nyky Casiot erikseen vanhoista Casioista. Viittaan aikaan jolloin Casio teki oikeasti syntikoitakin.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
JPQ
15.05.2010 00:19:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutenkaan synien ja sähkösoittimien availu ei ole kovin mukavaa joten en tiedä kannattaako siksikään no eivät ole kovin huoltomies ystävällisiä mielestäni kun kuvia olen nähnyt.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti