Muusikoiden.net
06.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keyboard-lehtiä
1
arauramo
14.01.2010 16:52:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voi hitsi. Olen vuosikaudet (itse asiassa vuosikymmenet!!) varjellut poikasena uusina hankkimiani Keyboard-lehtiä 80-90-lukujen taitteesta. Holländerin kioskista Pietarsaaressa näitä löytyi irtonumeroina, ennen pitkää sain puhuttua itselle ihan tilauksen. Helppoa ei ollut, mustiin pukeutuvat metallipäiset koulukaverit yläasteella puhui "geipoardeista".

Kuukausi pari sitten nöyrryin kuitenkin myöntymään vaimon monasti esittämään näkemykseensä siitä, että minun olisi aiheellista luopua tästä aarteestani. Pistin myyntiin tuonne torille, mutta kukaan ei ostanut?! Sitten pistin myyntiin huuto.nettiin, mutta edelleenkään kukaan ei ostanut!

En ymmärrä. Noissa on paljon kivaa luettavaa jos diggaa ajanjakson soittimia ja/tai artisteja! Eiks 80-luku ole muotiakin ja kaikkea? Vai joko se meni ohi?

No, nyt olisin kuitenkin jo valmis antamaan nuo pois jos joku vaan tulee hakemaan ne meiltä kotoa pohjoisesta Helsingistä. Alan kyllä itkeä jos ei kukaan nytkään huoli, jos minun 20 vuotta vaalima kokoelma ei ole edes minkään arvoinen..

Kuva pinkasta löytyy vaikka huuto.netistä:
http://huuto.net/kohteet/42-kpl-keyboard-magazinea-1988-1993/124418621

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti