Muusikoiden.net
06.12.2016

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Juno Gvs Juno Stage soundeista
1
JPQ
14.10.2009 16:59:42 (muokattu 14.10.2009 17:13:59)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juno Gvs Juno Stage soundeista mitkä alueet stagessa parantuneet ? piano kait ainakin (eipä se juno g pianokaan ihan hirveä ollut kaikeen kun kokeilin myös jd800 piano ainakin kaupan kuulokkein johonkin just oikea). Myös heikentymiset jos tapahtunut kuuluu ketjun aiheeseen. ja taitaa olla vaikka soundneja onkin vähemmän niin ne taitaa olla laajempaa aluetta juno geessä vai luinko presetti listaa väärin.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Prophet
14.10.2009 18:35:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunnon kuorosoundit tuosta Stagesta puuttuvat, lieneekö Fantom niiden suhteen aivan toista äärilaitaa?

JPQ
14.10.2009 18:51:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko ne juno geessä eli näitä verrattiin eli aika hyvin tiedän muuten mihin juno g pystyy no yli satasoundia aika hyvin katsoneena ja huilu kiinni oman huomion kuorot jäi vähän heikolle huomiolle. onneksi molempia löytyy softanakin ja laajennuskortit auttaa...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Prophet
14.01.2014 21:04:22

Mielenkiintoista! Tuoltako saa jollain siirrettyä Juno Stageen XV:n patchit?

http://forums.rolandclan.com/viewtopic.php?f=30&t=37655&start=15

Synth
13.02.2014 19:12:25

Juno-g:n e-pianot ja urut ainakin mielestäni kaukana käyttökelpoisesta! Pelkästään mallinnuksia vanhasta ja lo-fi:sta, eikä mitään hammondia muistuttavaakaan eikä ainuttakaan "modernia e-pianoa". Kirkkourut ainut poikkeus joka on suorastaan hätkähdyttävä!

Bändi ilman kosketinsoittajaa on kuin McDonald'sin piha ilman mopoautoja.
kosmonautti5000
14.02.2014 11:11:37

Synth: Juno-g:n e-pianot ja urut ainakin mielestäni kaukana käyttökelpoisesta! Pelkästään mallinnuksia vanhasta ja lo-fi:sta, eikä mitään hammondia muistuttavaakaan eikä ainuttakaan "modernia e-pianoa". Kirkkourut ainut poikkeus joka on suorastaan hätkähdyttävä!

Mun täytyy olla eri mieltä. Heti eka rockorg(tai joku sellanen) on äärimmäisen viilee. Ei siis mikään autenttinen hammondi,
Mutta räyhee rockurku silti. Ei siellä muitakaan uskottavia urkuja ole jos bändin soundin on tarkoitus niihin nojata.

E-pianot kehnoja. En edes ole kova e-pianon käyttäjä ja olen silti pettynyt niihin.

Kuorot on kans paskoja joskin sad ceremony-nominen presetti on jotenkin säväyttävä :D

Kaikk preseti soundit on muutenkin vain aavistuksen xp-sarjaa uuden aikaisemmat, mutta vähän kun jaksaa editoida niin olen itse ainakin saanut ulos kaiken tarvitsemani.

Kyllä toi stage on enempi arvokas soittaessa kuin soudiensa puolesta.

Prophet
14.02.2014 19:18:54 (muokattu 14.02.2014 19:19:45)

kosmonautti5000: Mun täytyy olla eri mieltä. Heti eka rockorg(tai joku sellanen) on äärimmäisen viilee. Ei siis mikään autenttinen hammondi,
Mutta räyhee rockurku silti. Ei siellä muitakaan uskottavia urkuja ole jos bändin soundin on tarkoitus niihin nojata.

E-pianot kehnoja. En edes ole kova e-pianon käyttäjä ja olen silti pettynyt niihin.

Kuorot on kans paskoja joskin sad ceremony-nominen presetti on jotenkin säväyttävä :D

Kaikk preseti soundit on muutenkin vain aavistuksen xp-sarjaa uuden aikaisemmat, mutta vähän kun jaksaa editoida niin olen itse ainakin saanut ulos kaiken tarvitsemani.

Kyllä toi stage on enempi arvokas soittaessa kuin soudiensa puolesta.

Hyviä kuorosoundeja ei löydy edes SRX-07 kortista. Kuoroja varten pitäis olla Korg. Mitenkähän noi XV:n soundit, kannattaako asentaa?

HK
16.02.2014 05:51:24

Prophet: Hyviä kuorosoundeja ei löydy edes SRX-07 kortista. Kuoroja varten pitäis olla Korg. Mitenkähän noi XV:n soundit, kannattaako asentaa?

:)

Mutta palatakseni Juno-G ja Juno Stageen, suurin ero on käyttökelpoisessa koskettimistossa. -Stagessa semmoinen löytyy.

Peltikorva puupäässä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti