Muusikoiden.net
09.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roland KC-550 hyvä kiipparivahvistin?
1
mkarttun
09.09.2009 09:38:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millainen on ko. vahvistin tai Rolandin kiipparivahvistimet yleensä? Mikä niissä on parasta/huonointa? Mikä hajoo ensimmäisenä? Mihin käyttöön riittää? --->tulis rock käyttöön..Purplesoitteluun..ymym..

Tulin, näin ja koitin sormella !
kiippariippa
09.09.2009 11:56:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mkarttun: Millainen on ko. vahvistin tai Rolandin kiipparivahvistimet yleensä? Mikä niissä on parasta/huonointa? Mikä hajoo ensimmäisenä? Mihin käyttöön riittää? --->tulis rock käyttöön..Purplesoitteluun..ymym..

En omista itse, mutta muutaman kokeilun perusteella oon saanut sen käsityksen että on kiipparivahvistimeksi erittäin kelpo peli. Todella monipuolinen ja teho riittää moneen tarkoitukseen. Jos nimenomaan kiipparivahvistinta haluaisin niin hyvin todennäköisesti hankkisin just tuollaisen. Noiden kanssa enempi sohlanneet voivat valaista tietty lisää.

Exhausted
09.09.2009 14:55:42

Jon Lordin tavaramerkkisaundihan syntyi Hammondien kytkemisestä Leslie-kaapin sijaan Marshallin kitarakamoihin, mutta ihan kaikki koskettimet eivät toki kuulosta hyvältä kitaravahvistimesta. Ehkä jokin mallinnus sitten noita räkäisempiä saundeja varten?

mack the knife
09.09.2009 15:08:12

Se on helvetin hyvä. Ostaisin heti, jos ei olis nyt just paria muuta ostettavaa. Ei tarvi kysellä enempää, hae pois.

COVS n:o 1.
mkarttun
09.09.2009 15:54:27

Jes. kiitoksia kommenteista. joo kyllä Loordi soundit tiedetään..mutta minulle paras/kätevin systeemi on tuollainen hyvä vahvari mihin saa kytkettyä koko arsenaalin. Taidanpa sopivan tilaisuuden tullen laittaa ko. vahvarin tilaukseen.

Tulin, näin ja koitin sormella !
moder
14.09.2009 15:22:06

En omista mutta oon ko. vehkeellä soitellu. Jopa pianosoundi kuullostaa hyvältä sen läpi, mikä ei oo itsestäänselvyys. Osta pois.

Bronks
05.10.2009 18:30:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kuka kokeillut tuon pienempää veljeä, siis Roland KC-350? Meneekö saundi mopoksi? Hintaeroa noilla on kuitenkin parisen sataa.

Don't take me serious, I'm just playing.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti