Muusikoiden.net
11.12.2016
Into-Luthman | Yli 300 sivua parasta musakamaa 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roland SA-300 vahvistin/Pa
1
sphere
12.05.2009 00:32:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuommoisen ostin torilta (uusi yksilö tosin). Sattuuks kenelläkään muulla olemaan? Itse olen erittäin hämmästynyt siitä kuinka hyvä toi on kosketinsoitinvahvistimena/monitorina. Stereokuva on yllättävän tehokas ja tehoa tuntuu riittävän ainakin pienemmillä lavoilla. Esim. keikkapianon soundia toi tukee ja xk1:n lepasimulaatioitakin tuntuis parantavan.

Mulla oli aiemmin groove tubesin hieman vastaava yritelmä mutta siinä ei riittäny tehot ja muutenki sen soundi vaihteli ihan hirveesti sen mukaan mistä suunnasta kuunteli mut se oliki 100W ja joku ihme quasi-stereosysteemi.

Kysykää lisää jos kiinnostaa. Muutamalla keikalla tosin vasta ollut mukana.

RD600
15.04.2013 22:39:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys!
Vuosia vanha aihe, mutta vieläkö käytät Rolandin SA-300:sta keikoilla? Tarvitsen vahvistimen joka toistaisi digitaalipianon lisäksi myös vasemman käden bassosaundit ja laulun live-tilanteessa kunnolla - pienissä paikoissa tietenkin. Uskotko että tämä vahvistin riittäisi tähän? En ole päässyt SA-300:sta kokeilemaan mutta olen lukenut, että yläpäässä olisi jonkin verran kireyttä? Mitä mieltä olet? Ja entäs tuo bassotoisto? Meneeköhän digitaalipianon(mulla Yamaha CP-300) ac. ja el. bassosaundit puuroksi. Tuppaavat nimittäin vähän paremmillakin laulukamoilla menemään... t. mikko

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti