AnttiR 24.12.2003 15:04:10 | |
---|
Tää ehkä ei oo ihan oikea paikka, mutta löytyykö keneltäkään suomenmaasta varaosia Rhodes sähköpianoon malli Stage Piano 73 MKII Tarvittais ainakin pari kieltä, jalat ja pedaali varsineen.. |
maza 25.12.2003 15:58:10 | |
---|
Meinaatko niitä itse äänirautoja (tine) vaiko niitä rautalankatyyppisiä kieliä? Jäljempiä saattaisi olla saatavilla, ylin C-äänirauta olisi meikälläkin hakusessa. |
maza 25.12.2003 15:58:32 | |
---|
Niinjoo, pedaalia ja jalkoja kannattanee vilkaista ebay.de:stä, ainakin noita speduja siellä menee aika useinkin. |
jeje 25.12.2003 19:30:38 | |
---|
Niinjoo, pedaalia ja jalkoja kannattanee vilkaista ebay.de:stä, ainakin noita speduja siellä menee aika useinkin. Mun kaveri teki joskus 5-6 vuotta sitten itse pedaalin tollaseen rhodes pianoon.. ei tosin tullu mulle se, kun oma spedu on ( vieläkin ) tallella. Ei ole monimutkainen askar.. Haitsusta vaan vielä se tikku mukaan niin kaikki on ok. |
M.i.k.key 25.12.2003 23:13:39 | |
---|
MusaFasun alakerrassa huollossa työskentelee semmonen heppu kun Olli Kaske. Suomen pätevin mies myös rhodeskorjaamisessa, sieltä varmasti löytyy myös varaosia. Tsekkaa myös http://www.fenderrhodes.org/rhodes/supersite/ Tuolta löytyy kaikkea mielenkiintoista ja myös varaosia! Melo omaa kanoottiasi |
Fuzzy Boner 25.12.2003 23:31:56 | |
---|
MusaFasun alakerrassa huollossa työskentelee semmonen heppu kun Olli Kaske. Suomen pätevin mies myös rhodeskorjaamisessa, sieltä varmasti löytyy myös varaosia.! ´ Kyllä, Olli on hyvä mies!! My name is Baron, Fuzzy Baron |
Janus 11.04.2006 16:29:28 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 837 päivää vanhaan ketjuun! Nääs nääs. Ovatko Rhodesien pedaalit keskenään yhteensopivia, ts. toimiiko '73-mallin sustain-pedaali myös 88-mallissa (Stage)? |
Fuzzy Boner 11.04.2006 16:34:47 | |
---|
Nääs nääs. Ovatko Rhodesien pedaalit keskenään yhteensopivia, ts. toimiiko '73-mallin sustain-pedaali myös 88-mallissa (Stage)? Eiks se oo saman paksunen se tikku? Eli sopii mun mielestä. Tsekkaa vielä MÖLLISTY |
zorro 11.04.2006 19:05:58 | |
---|
Eiks se oo saman paksunen se tikku? Eli sopii mun mielestä. Tsekkaa vielä onkai ne.. kaikkihan ne on käsittääseni sellasia hihatin osia? |
uneksija 12.04.2006 13:52:06 | |
---|
Tää ehkä ei oo ihan oikea paikka, mutta löytyykö keneltäkään suomenmaasta varaosia Rhodes sähköpianoon malli Stage Piano 73 MKII Tarvittais ainakin pari kieltä, jalat ja pedaali varsineen.. Henkilöllä, keneltä ostin Hammondini, on vissiinkin noita Rhodesin kieliä, yhden ainakin veljeni muistaakseni osti häneltä. Pistä pikaviestiä jos haluat että kaivan yhteystiedot. |
Karlsson 12.04.2006 19:02:45 | |
---|
Henkilöllä, keneltä ostin Hammondini, on vissiinkin noita Rhodesin kieliä, yhden ainakin veljeni muistaakseni osti häneltä. Pistä pikaviestiä jos haluat että kaivan yhteystiedot. Ostin juu. Vielä ku jaksais asentaa paikoilleen. "I had to. I was drunk." -Vivian |
BaariMikko 12.04.2006 19:09:55 | |
---|
Ostin juu. Vielä ku jaksais asentaa paikoilleen. Pöydän virkaako se sulla toimittaa vai mitä toi tommonen oikeen on olevinaan? "jos
et tiedä mistä soundi tulee niin voit luulla että tulee muualta."
-JPQ
Teatteriin! |
Karlsson 12.04.2006 20:45:42 | |
---|
Pöydän virkaako se sulla toimittaa vai mitä toi tommonen oikeen on olevinaan? Aattelin jos tekis baarikaapin siitä. "I had to. I was drunk." -Vivian |